Advertenties

22 Augustus 2015 - RMC cars & coffee meeting bij Unlimited Tuning

Gestart door Willem, 28 mei 2015, 19:13:32

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

Nou, nogmaals,  ik ben benieuwd dus.
Ik weet niet wat het gaat worden,  maar volgens de site van UT moet 30pk en 60nm mogelijk zijn
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

40 wellicht ook nog wel; niet voor niets is er nu alleen nog de GT 220.

Willem

Het is gezien mijne huidige problemen/haperingen met mijne nog even afwachten of ik daarmee kom en die dan op de testbank gaat. Anders rij ik met André en dan zetten we die op de bank om toch het plekje op te vullen.

Willem

Ik hoop dat de opkomst nog wat toeneemt.

So far:
- Willem, Mégane 1 ph 1, dyno
- Marco, 106 GTI, dyno
- Stefan, Mégane 3, chippen
- Edwin, Lancer, dyno
- Marcel, Mégane 1 ph 2 cabrio, dyno
- Mark, Mégane 1 ph 2 hatch, dyno
- Benjamin, Mégane 2 RS, dyno

Kijken:
- Christian, Mégane 1 ph 1
- Kevin, Mégane 1 ph 2
- Leon, Mégane 1 ph 1
- Boy, Mégane 1 ph 2

Bobo1.6

Willem

Was even vergeten dat jij ook kwam kijken :p

Verder vind ik dat er nog wel een aantal bij kunnen. 

Stefan

Heb ik weer vanavond.
Sta voor het stoplicht stil te wachten,  klapt er een kerel in een cordoba vol achterop. 8)7 l-
Lekker dan weer ;(
Schade is gelukkig voornamelijk optisch. Wel is de dwars balk achter de bumper behoorlijk geknikt ook.
Zo op het 1e gezicht is mijn links/rechts uitlaat redelijk ongeschonden,  maar dat moet nog ff blijken.
Ik kom zaterdag dus wel, maar met een ernstig beschadigde Megane.

Later ff verder regelen met de verzekering

Willem

Dat is in ieder geval mooi kloten Stefan. Maar goed dat je zelf niks hebt? En goed dat je nog wel komt zaterdag anders hadden we wel een probleem gehad.

Benjamin Renon

Pfff... Dat is dan nog best hard gegaan. Geen lichamelijke klachten verder? Succes met het afwikkelen vd schade.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

korte

Oei, hou jezelf de komende dagen maar goed in de gaten! Stijfheid en vastzittende spieren etc. Komt vaak pas enkele dagen later... Maatje van me heeft soortgelijk ongeluk gehad (ik weet niet hoe hard het bij jou ging) en heeft 2,5 jaar na dato nogsteeds elke dag een chronische hoofd- en nekpijn op sommige dagen zelfs uitstraling naar armen en benen. Misschien toch morgen ff langs de dokter al lijkt het mee te vallen, anders zit je er straks het weekend mee te kijken.

En wat betreft je auto.... De schade kan optisch meevallen maar een balk die naar binnen/boven staat moet vaak wel op een trek en richtbank en dan natuurlijk bumperschade, lampen etc. Goed naar laten kijken door een expert!

Sterkte en succes met herstel  !-!

Tedo

Damn Stefan, en je had ook al schade aan een skirt. Voordeel is misschien dat die in een moeite meegepakt kan worden straks.

Christian de Vriend

Balen man   >:(.

Ik hoop dat het rap opgelost en gerepareerd gast worden,en ik zou doen wat korte zegt,morgen
even langs een dokter,toen ik 20 was ben ik zijwaards tegen een boom geknalt met 100,toen
leek er niks aan de hand te zijn,nu kan ik mn nek niet 100% rechts draaien,en krijg ik
last van mn nek als ik lang achter een computer zit.

Baadt het niet,dan schaadt het niet.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

Ik denk dat de snelheid wel meeviel,  misschien 20 a 30km per uur.
Ik ben ook niet stijf verder ofzo.
Ik ga via de verzekering langs de aangesloten Care schade boer hier in de buurt, dus de auto wordt goed bekeken.  Neem ik aan tenminste.
Het zou inderdaad mooi zijn als ik meteen mijn beschadigde zijskirt kan laten repareren.

korte

Ah, dat valt (relatief) mee qua snelheid, maatje waar ik het over heb stond voorgesorteerd te wachten en daar klapte een auto met 70-80km/u in....

Maar hou jezelf goed in de gaten!

En het zou mooi zijn als de shirts direct meegenomen kunnen worden, vaak ik er die ruimte wel.

Succes met herstel.

Stefan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev