Advertenties

22 Augustus 2015 - RMC cars & coffee meeting bij Unlimited Tuning

Gestart door Willem, 28 mei 2015, 19:13:32

Vorige topic - Volgende topic

Willem

Ik probeer nog een aantal mensen erbij te krijgen om daar zeker van te zijn. In principe gaat het door bij 10 punten en zonder Edwin zitten we op 9 als ik het goed heb.

Stefan

Ik ga er toch vanuit dat het nu doorgaat.
We blijven toch niet verschuiven neem ik aan.
Afzeggers op het laatst kunnen we natuurlijk helemaal niks/weinig mee.. :neen:

Je geeft je op of je geeft je niet op..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Het moet doorgaan. Alles is al geregeld door UT. Ze hebben niet voor niets de gehele dag voor ons als club gereserveerd. Het is niet vrijblijvend hierdoor. Ik neem aan dat diegene die nu nog in de lijst staan ook daadwerkelijk komen!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

Ik moet eerst s'ochtends werken, ik ben er dan ongeveer om 14.00 uur.  !-!

Stefan

@ Benjamin
Lijkt me ook. Niet alles is zomaar vrijblijvend inderdaad.
Er worden afspraken gemaakt inderdaad.

Christian de Vriend

dat is eigenlijk de redenen waarom de mensen die naar goes komen,vooraf de bank kosten vooruit
betalen,ongeacht rollen of mappen,sommige stuurde de kat langs,en mocht de organisatie het verschil
uit eigen zak betalen.

Je hebt zo kans dat UT 2 keer nadenkt, voor ze zoiets nog een keer gaan regelen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Truckertje

Stefan

Willem

Ik heb mijn best er intussen wel voor gedaan. Ik heb het kleine bedrag van €40,- hier allang voor gereserveerd toen ik me hiervoor aanmelde.

Vind het niet duur voor een hele dag meeting, vermogensmeting, koffie en lunch.

mark

Edwin Postma

Apk is duur uitgevallen stefan.
Dat geld had ik ervoor gereserveerd maar als dat geld elders beter van pas komt moet ik het daar voor gebruiken.
ik had ook liever niet afgezecht maar ik kan niet anders.
ik ben niet alleen 40 euro kwijt voor rollen en lunch e.d. maar ook zeker aan brandstof.
Truckertje

Willem

Rijdt jouw Lancer 1 op 5?  8)7

150 km heen en terug voor jou. 1 op 5 is ongeveer 30 liter dus +/- 46 euro.  :q

Tedo

De methode die Christian oppert, hanteer ik ook altijd als ik wat organiseer. Aanmelden is ook meteen betalen. Kan iemand op het laatste moment toch niet, dan is er in ieder geval voldoende geld voor de overigen. De lege plaats maakt dan niet zo veel meer uit; of opvullen door iemand anders en de afzegger terugbetalen. Anders heeft hij/zij pech qua geld.

Willem

Dat is hoe jammer het ook is wat er de volgende keer gaat gebeuren. Vooraf betalen.

Ik hoop nog dat er tussen de vele leden nog 1 of 2 zijn die toch ook nog een dynorun komen doen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev