Advertenties


onderlip voorbumper

Gestart door bas1984, 2 juli 2005, 14:24:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Meganez

Heb die van mij dus aan de lijn van de bumper gehouden (geforceerd) en niet naar binnen laten lopen omdat ik dacht dat dit minder mooi zou staan. Mijn lip zit nu dus al gekit.

@Rik of Michael

Hebben jullie misschien een goede foto van hoe jullie lip dan aan de zijkant zit? Als het naar binnen lopen van de lip op de hoeken toch niet zo lelijk is ga ik het kit bij mij wel ff lossnijden en de lip op de hoeken op een andere plek vast zetten.

bas1984

heb laats eentje gezien op openingsmeeting van de rtc die had ook een cupra lip eronder en liep aan de zijkanten ook na binnen, zodat aan het uiteinde niet te kort was, maar dit zag echt niet uit,

als je wil verlengen zal je eens navraag moeten doen om het te laten kunstof lassen, beters als poly iig!

Meganez

Dat vertelde iemand anders me ook al, maar waar laat je zoiets doen?

bas1984

das een goeie, me pa heeft het eens bij een bedrijfje laten doen, maja das in zuid limburg wellicht beetje ver voor jou.

sebastiaan

#169

Sjors

#170
Ik vandaag naar de Dealert voor een Laguna lip... 96 euro??? Zo hoog heb ik het in dit topic niet voorbij zien komen dus wilde eerst jullie reactie weten,,,,,

En bij sloperijen in Rotterdam hebben ze ze niet. ook Van der Tol in Oud Beijerland niet.

Ik dacht dat ze goedkoper waren ?
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Dennis Postma

Al zou ik ze verder nergens anders vinden dan nam ik ´m nog niet voor die prijs  :x

Sjors

Nee Precies... Het heeft een tijdje geduurt voordat ik bij mezelf zei van die ongeveer 60 euro alla. Alleen 90 euro? Iemand nog meer suggesties
Monte Carlo!! aan de Maas!!

The Nilles

Ik heb er vanmiddag één besteld.. kostte me 83,18 als ik het goed heb.. zonder BTW...
Citaat van: Sjors op 11 mei 2006, 16:56:16
Nee Precies... Het heeft een tijdje geduurt voordat ik bij mezelf zei van die ongeveer 60 euro alla. Alleen 90 euro? Iemand nog meer suggesties

..

Sjors

@ The Nilles

Eh  :? ja wat wil je precies zeggen? :?
Monte Carlo!! aan de Maas!!

bas1984

dat is zich genaait voelt en VEEEEEEEEEEEEL teveel heeft betaald  Y

The Nilles

wat ik zei was naar aanleiding van reactie op bovenstaande berichten.. maar dit is de prijs bij de dealer, dus ik weet niet of er verschillen in zitten.
Maar genaait voel ik me niet, ik geef namelijk liever 90 euro uit aan de dealer, dan 25 of 50 aan een sloperij, waar je zowieso altijd genaaid wordt als je iets haalt, want hun krijgen die auto's voor nop geleverd!

YVE5

met alle respect, maar zo'n lip vind ik dus echt zwak. Das zo van: ik wil wel laag liggen, maar ik wil geen geld uitgeven aan een deftige verlaging. Dus steek ik maar een heel brede lip, waardoor mijn bumper tegen de grond ligt...
K snap dat echt niet. Het is toch veel mooier als de wielkassen gevuld zijn na verlaging en je auto daarna nog iets hoger staat als nu met zo'n lip. Met zo'n lip tegen de grond en nog een goeie meter tussen band en kas vind ik het zelfs nog lachwekkend...

Alle respect voor ieder zijn smaak en mening, maar dit is de mijne. Jullie doen natuurlijk wat jullie willen en zo heeft iedereen een verschillende mégane ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

vdwaldennis

Citaat van: The Nilles op  6 augustus 2006, 17:56:34
ik geef namelijk liever 90 euro uit aan de dealer, dan 25 of 50 aan een sloperij, waar je zowieso altijd genaaid wordt als je iets haalt, want hun krijgen die auto's voor nop geleverd!

De sloop betaald natuurlijk wel de vrijwaring uit.
En niet elke sloop vraagt ergens veel voor, dat ligt er ook maar aan waar natuurlijk

vdwaldennis

Citaat van: greyfox op  6 augustus 2006, 18:36:45
met alle respect, maar zo'n lip vind ik dus echt zwak. Das zo van: ik wil wel laag liggen, maar ik wil geen geld uitgeven aan een deftige verlaging.

Mijn auto is voor en achter verlaagd en mijn 17" passen precies in de wielkasten en lopen niets aan.
Toch zou ik ook best wel een lipje op mijn bumper willen hebben en dat staat dus helemaal los van jij hier verteld.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev