Advertenties


onderlip voorbumper

Gestart door bas1984, 2 juli 2005, 14:24:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

bas1984

Citaat van: Danny "EbOoZ" op  6 augustus 2005, 18:25:54
Allemachtig... wat een prutser ;D. Veel succes met je volgende bestelling :D

mwah... dat ie maar in zijn lip stikt......

gister een ander bumpertje opgehaald..... hoef ik ook nie te gaan prutsen met die lip

EbOoZ


bas1984


Sjors

He bas waar heb je die bumper vandaan?

Is het alleen de onderlip nieuw en zo ja wat voor is het ? hij ziet er heel netjes uit zo....

:D :D :D

Groetjes
Monte Carlo!! aan de Maas!!

bas1984

heb hem van een jongen gekocht maar een pase 2 voorbumper pas nie op een phase 1 dus zodoende had die die voorbumper over dus compleet met onderlip en voor een koopje kunnen kopen  ;D ;D ;D

wat voor een onderlip het is ben ik nog nie helemaal uit....schijnt zoals een ander forumlid zei dat het een primasport is van het type matrix....maar heb hem zelf nog  nie gezien op internet....


enne schijn bedriegt hahhaa.... zitten toch wel wat krassen en schuurplekken op... maja hij moet toch gespoten worden dus dat maak gelukkig nie veel uit :D

Sjors

Succes met je onderlip correctie dan maar :P :D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

bas1984

Citaat van: Sjors op 20 augustus 2005, 19:39:51
Succes met je onderlip correctie dan maar :P :D

bovenlip is pas gedaan dus zal de onderlip ook wel lukken wahahahahaa ;-)

Timo Zuiderduin

Citaat van: bas1984 op 20 augustus 2005, 18:50:02
heb hem van een jongen gekocht maar een pase 2 voorbumper pas nie op een phase 1 dus zodoende had die die voorbumper over dus compleet met onderlip en voor een koopje kunnen kopen? ;D ;D ;D

wat voor een onderlip het is ben ik nog nie helemaal uit....schijnt zoals een ander forumlid zei dat het een primasport is van het type matrix....maar heb hem zelf nog? nie gezien op internet....


enne schijn bedriegt hahhaa.... zitten toch wel wat krassen en schuurplekken op... maja hij moet toch gespoten worden dus dat maak gelukkig nie veel uit :D

je kan hem wel gelijk helemaal strak maken ook,.. met plamuur alle naden opvullen zodat het een mooie strakke bumper wordt!!

bas1984

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 21 augustus 2005, 11:40:41
Citaat van: bas1984 op 20 augustus 2005, 18:50:02
heb hem van een jongen gekocht maar een pase 2 voorbumper pas nie op een phase 1 dus zodoende had die die voorbumper over dus compleet met onderlip en voor een koopje kunnen kopen? ;D ;D ;D

wat voor een onderlip het is ben ik nog nie helemaal uit....schijnt zoals een ander forumlid zei dat het een primasport is van het type matrix....maar heb hem zelf nog? nie gezien op internet....


enne schijn bedriegt hahhaa.... zitten toch wel wat krassen en schuurplekken op... maja hij moet toch gespoten worden dus dat maak gelukkig nie veel uit :D

je kan hem wel gelijk helemaal strak maken ook,.. met plamuur alle naden opvullen zodat het een mooie strakke bumper wordt!!

ja.... kweet het nog nie.... is toch weer een hoop werk en zo vind ik het ook wel strak uitzien....
en hoef ik nie bang te zijn dat me de overgang gaat scheuren omdat het 2 verschillende materialen zijn....

ben er alleen nog nie helemaal uit of ik de bumper LAAT schuren ect of dat ik dat zelf doe en alleen na de spuiter breng om te spuiten

Rob

misschien dat ie in dit topic al voorbij is gekomen maar om 9 pagina af te zoeken..!
espace lip pas tie onder ph1?

Dennis Postma

Dat kan ik je in 1 woord beantwoorden: JA  ::)


bas1984

dubbel genaaid houd beter dus bij deze ook nog een keer ja  ;D

RaymondTroost

zo.. ik kom ff tussendoor..  ;) Ik heb de mistlampen en laguna onderlip van edgar overkocht voor een mooi prijsje  :D nog bedankt voor de fijne zaken !

nu is mijn vraag ik wil me onderlip laten spuiten.. maar er zitten uiteraard wat krassen op.. wat logisch is.. moet ik nou heel de bumper schuren of gewoon lichtje glad maken en gelijk laten spuiten?

bas1984

Citaat van: RaymondTroost op 28 augustus 2005, 19:10:30
zo.. ik kom ff tussendoor..? ;) Ik heb de mistlampen en laguna onderlip van edgar overkocht voor een mooi prijsje? :D nog bedankt voor de fijne zaken !

nu is mijn vraag ik wil me onderlip laten spuiten.. maar er zitten uiteraard wat krassen op.. wat logisch is.. moet ik nou heel de bumper schuren of gewoon lichtje glad maken en gelijk laten spuiten?

zou hem gewoon ff helemaal goed opschuren....... kleine krassen kan je vrijwel wegschuren... lukt dat nie ff een beetje plamuur erover zodat ie helemaal glad is....

ben nu zelf ook met me onderlip bezig en is best wel ff een werkje om het goed netjes glad en strak te krijgen....
en daarna me bumper ook nog.......

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev