Advertenties


onderlip voorbumper

Gestart door bas1984, 2 juli 2005, 14:24:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Kier

Citaat van: Remko de W. op  7 juli 2005, 12:13:57
Citaat van: Kier op  7 juli 2005, 07:21:30
En de prijs die Elia vermeld op de website is trouwens ook nog zonder btw.... Maar toch maar eens gaan kijken of je daar niet als particulier terecht kan  ;)

je bedoeld, dat je als partikulier daar dan geen btw over betaald,
of begrijp ik je dan verkeerd... ???

Nee het staat er een beetje onduidelijk.

De op de site vermelde prijs is ex BTW. Dit duidt op groothandelsprijzen, m.a.w. mss geen leveringen aan particulieren.

mickeynox

Kheb vandaag m'n laguna onderlip opgehaald :D. Maar nu las ik dat je hem er eerst op moet zetten voor het spuiten, omdat tie nog moet buigen. Moet ik die er dan lang op laten zitten of gewoon ff passen en klaar?????

bas1984

Citaat van: mickeynox op  7 juli 2005, 21:06:33
Kheb vandaag m'n laguna onderlip opgehaald :D. Maar nu las ik dat je hem er eerst op moet zetten voor het spuiten, omdat tie nog moet buigen. Moet ik die er dan lang op laten zitten of gewoon ff passen en klaar?????

ik zou hem persoolijk ff een tijdje oplaten zitten dat ie een beetje de vorm van de bumper aanneemt....
en dan laten spuiten.....

maar weet nie of het mogelijk  is om zo'n lip een beetje te verwarmen en een beetje in de vorm van de bumper doen zodat je hem minder op spaning hoeft te zetten?

mzzl bas

Timo Zuiderduin


mickeynox



Bartjuhh

kan iemand mij vertellen bij welke model(jaar) die ibiza cupralip hoort?

sebastiaan

Citaat van: Bartjuhh op  8 juli 2005, 08:55:58
kan iemand mij vertellen bij welke model(jaar) die ibiza cupralip hoort?
eind 90 geloof ik maar (herhaling) uiteindelijk zit je met 2 cm aan beide zijde te kort. dat is echt zonde..

sebastiaan

probeer deze eens.. die zie je niet vaak..als je het wat vindt...
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=68220&item=7984693592&rd=1

en nee het is geen probleem vanuit duitsland

Bartjuhh

Citaat van: sebastiaan op  8 juli 2005, 09:49:29
probeer deze eens.. die zie je niet vaak..als je het wat vindt...
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=68220&item=7984693592&rd=1

en nee het is geen probleem vanuit duitsland


zeker wel mooi! maar ik neem aan dat ik deze ook na de vakantie kan kopen (Cashflow in de vakantie is eerder negatief dan positief ;))

bas1984

Citaat van: sebastiaan op  8 juli 2005, 09:39:59
Citaat van: Bartjuhh op  8 juli 2005, 08:55:58
kan iemand mij vertellen bij welke model(jaar) die ibiza cupralip hoort?
eind 90 geloof ik maar (herhaling) uiteindelijk zit je met 2 cm aan beide zijde te kort. dat is echt zonde..

ff een beetje langer maken moet geen probleem zijn als ie toch gespoten gaat worden!!!

mzzl bas

Erik22

Om even terug te komen op die laguna-lip.. Ik heb hem zelf eerst laten spuiten en daarna gemonteerd.. en geen problemen met barsten in de lak. Als het spuitwerk goed gedaan is dan barst hij niet..

greets Erik

Michel Veltman

oke erg netjes...vond zelf de lagunalip te flexibel om het risico te nemen dus bij spuiter geregeld dat ie (tegen zijn zin ;)) reeds gemonteerd gespoten werd ;D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Erik22

hehe inderdaad vond de spuiter dat nie leuk hehe ;)

mickeynox

#89
Ben nu bezig met een laguna onderlip erop t ezetten, maar val nog best tegen. Kzit een beetje te kloten met die bochten >:(
Iemand tips???

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev