Advertenties


onderlip voorbumper

Gestart door bas1984, 2 juli 2005, 14:24:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

bas1984

aha.... had je ook ff gespot op automaxx


helaas alleen een beetje onduidelijk te zien  ::)

sebastiaan

foto meteen opgeslagen :D
hier een link van wat foto's overigens een hele mooie lip is ook die van de mazda 6 serie van 98 tot 2001 ongeveer.
http://www.mijnalbum.nl/Album=P6ITNRFO

bas1984

#62
hmmmm die lip van jou staat ook wel erg mooi!!!!

en je moterkap? 8) 8) 8) SUPER gaaf.... egt mooi....

maar hoe zit dat met de koeling?? radiateur zal wel achter de bumper zitten neem ik aan.....
maar die openingen zullen ze bij renault nie voor niks hebben gemaakt...

mzzl bas

nog een fotootje

sebastiaan

Citaat van: bas1984 op  6 juli 2005, 16:46:59
hmmmm die lip van jou staat ook wel erg mooi!!!!

en je moterkap 8) 8) 8) SUPER gaaf.... egt mooi....

maar hoe zit dat met de koeling? radiateur zal wel achter de bumper zitten neem ik aan.....
maar die openingen zullen ze bij renault nie voor niks hebben gemaakt...

mzzl bas
dank je bas, koeling is minimaal gestegen.. van onderuit is er nog voldoende koeling te realiseren.

bas1984

stoute vraag mischien.... maar wat kost nu zoiets om die gaten dicht te lassen?

excl spuiten?

sebastiaan

Dat is verschillend..rekenen tussen de 450 tot 600 euro... ik heb het voor minder kunnen doen maar ik ken degene dan ook...
Maar ik heb een bedrag gehoord van 750 euro zelfs dus... ik kan het moeilijk zeggen.

Frits



Mijn onderlip komt ook van een Megane af. maar welke het is?? ;D

Remco v.K.

Citeer
Citaat van: Kier op  6 juli 2005, 10:09:23
incl spuiten en montage 500

Maar ben nog zoekende naar een goedkoper adres..wat volgens mij wel te realiseren moet zijn
Citaat van: Kier op  6 juli 2005, 10:25:16
260 geloof ik

Voor een lip die op de elia site zelf ?185 kost  ???  ::) Heeft niemand een kennis in duitsland die het kan kopen en verzenden  ;)

mickeynox

Vind ik nog veel te veel voor een onderlipje. Moet tie nog gespoten worden enzo. Mij te duur

Kier

Citaat van: Remco v.K. op  6 juli 2005, 19:38:58
Citeer
Citaat van: Kier op  6 juli 2005, 10:09:23
incl spuiten en montage 500

Maar ben nog zoekende naar een goedkoper adres..wat volgens mij wel te realiseren moet zijn
Citaat van: Kier op  6 juli 2005, 10:25:16
260 geloof ik

Voor een lip die op de elia site zelf ?185 kost ??? ::) Heeft niemand een kennis in duitsland die het kan kopen en verzenden ;)

Tel daar nog even de verzendkosten en een marge voor de wederverkoper bij op en dan is de prijs van 260 niet eens zo heel gek... maar toch ben ik er van overtuigd dat het goedkoper kan :D

EbOoZ


Wouter

Nog maar een vraagje dan: hoeveel lager is de laguna lip naar verhouding met de originele lip? Want de rest zijn volgens mij beste drempelschrapers! Wel mooi btw, vooral elia.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Kier

Die van elia was trouwens 8 cm hoog... ik zou iets van 11 cm overhouden dus drempels moet nog lukken!

Kier

En de prijs die Elia vermeld op de website is trouwens ook nog zonder btw.... Maar toch maar eens gaan kijken of je daar niet als particulier terecht kan  ;)

Bartjuhh

Ik ben wel gecharmeerd van deze lipjes  ;D vooral die cupra lip! als ik die nou wil bestellen moet ik dan nog type/jaar opgeven? zoja welken zijn dat dan  :D? Elia lip is te mooi trouwens maar btje buiten het budget:P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev