Advertenties


onderlip voorbumper

Gestart door bas1984, 2 juli 2005, 14:24:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

YVE5

k zie hier nochtans andere zaken gepost staan hoor...
Mja, ieder zijn smaak...

en ook 17" liggen? heb je daar foto's van?
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

vdwaldennis

#181
jawel hoor  !-!




Paul

16 inch, verlaagd en een lagunalip.

Is echt ideaal, is zeer flexiebel, raakt bijna nooit de grond en ziet er een stuk mooier uit dan de originele. Y
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

YVE5

@ vdwaldennis : ja man :) Ligt echt wel lekker laag!!
Torsie as ligt op het laagst achteraan? Hoe breed is uw velg 8eraan, met welke maat van band?
Want k ben bang dat ik achteraan ga raken als ik nog ga zakken. Vooraan lig ik even hoog/laag als jij denk ik... Band raakt juist wel/juist niet als ik mijn stuur volledig omdraai.
http://img482.imageshack.us/img482/7412/p10705896gdxb7.jpg
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

bas1984

#184
Citaat van: greyfox op  6 augustus 2006, 18:36:45
met alle respect, maar zo'n lip vind ik dus echt zwak. Das zo van: ik wil wel laag liggen, maar ik wil geen geld uitgeven aan een deftige verlaging. Dus steek ik maar een heel brede lip, waardoor mijn bumper tegen de grond ligt...
K snap dat echt niet. Het is toch veel mooier als de wielkassen gevuld zijn na verlaging en je auto daarna nog iets hoger staat als nu met zo'n lip. Met zo'n lip tegen de grond en nog een goeie meter tussen band en kas vind ik het zelfs nog lachwekkend...

Alle respect voor ieder zijn smaak en mening, maar dit is de mijne. Jullie doen natuurlijk wat jullie willen en zo heeft iedereen een verschillende mégane ;)

naja.. zwak zwak.. ieder zijn smaak he... ;)

ik vind het ook veel mooier als je wielkasten lekker zijn gevult. dan maar iets hoger van de grond..

heb gelukkig in allebei de gevallen niks te klagen :)

lekker gevult en nog een krappe 8 cm tot moeder aarde _o_

maar zie je idd best vaak, auto's die met de snuit op de grond liggen en dan kunnen ze nog een een paar vingers tussen band en wielkast steken.
vind het eerlijk gezegt ook geen gezicht, en maakt je auto net niet af N


The Nilles

#185
Verlagen gebeurt volgendew eek maandag of dinsdag.. dus die meter tussen de wielkasten is dan ook weg!

Citaat van: greyfox op  6 augustus 2006, 18:36:45
met alle respect, maar zo'n lip vind ik dus echt zwak. Das zo van: ik wil wel laag liggen, maar ik wil geen geld uitgeven aan een deftige verlaging. Dus steek ik maar een heel brede lip, waardoor mijn bumper tegen de grond ligt...
K snap dat echt niet. Het is toch veel mooier als de wielkassen gevuld zijn na verlaging en je auto daarna nog iets hoger staat als nu met zo'n lip. Met zo'n lip tegen de grond en nog een goeie meter tussen band en kas vind ik het zelfs nog lachwekkend...

Alle respect voor ieder zijn smaak en mening, maar dit is de mijne. Jullie doen natuurlijk wat jullie willen en zo heeft iedereen een verschillende mégane ;)

Johan_MegCoupe

Citaat van: peterachterop op  6 augustus 2005, 14:14:20
nr: 6K0805903G B41 incl btw: 34,46
Kan iemand mij vertellen (door middel van een foto) hoe deze eruit ziet, want ben van plan om een cupra lip te kopen...

The Nilles

als je even een email stuurt naar niels punt mensink apenstaart orange punt nl dan krijg je van mij foto's......

Adrenalin Junkie

Citaat van: greyfox op  6 augustus 2006, 18:36:45
met alle respect, maar zo'n lip vind ik dus echt zwak. Das zo van: ik wil wel laag liggen, maar ik wil geen geld uitgeven aan een deftige verlaging. Dus steek ik maar een heel brede lip, waardoor mijn bumper tegen de grond ligt...
K snap dat echt niet. Het is toch veel mooier als de wielkassen gevuld zijn na verlaging en je auto daarna nog iets hoger staat als nu met zo'n lip. Met zo'n lip tegen de grond en nog een goeie meter tussen band en kas vind ik het zelfs nog lachwekkend...

Alle respect voor ieder zijn smaak en mening, maar dit is de mijne. Jullie doen natuurlijk wat jullie willen en zo heeft iedereen een verschillende mégane ;)

Hier heb je mijn standaard voorbumper met lip

Ik vind het zelf niet zwak staan.. maarja..


Coupédriver

zozo mooie auto, die donkere angeleye's maken het af vind ik.

bas1984

als je wielkasten zijn gevult is het ook niet 'zwak'  ;)

Dante

Ik ga even aan thread revival doen...
Probeerde een vergelijkend warenonderzoek te doen tussen een Laguna, Espace & Cupra lip, maar deze thread is al zo oud dat de meeste foto's niet meer te zien zijn. Heeft iemand toevallig de 3 verschillende lippen bij de hand?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

#192

Links Espacelip, rechts Lagunalip.

En een cupralip:
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

#193
Bedankt Nicole !-!
Laguna ziet er wel mooier uit dan Espace, alhoewel die wel beter lijkt te passen bij de wielkasten...
Cupra is erg vet... Maar ik las dat-ie ook te kort was. Nou ben ik van mening dat er afhalen makkelijker is dat er aan plakken, dus toch eens een tripje naar de sloop maken van de week...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Die espace is gewoon beter gemonteerd dan de laguna. Ze vallen hetzelfde in de wielkasten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev