Advertenties


onderlip voorbumper

Gestart door bas1984, 2 juli 2005, 14:24:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Kier

Citaat van: sebastiaan op 20 oktober 2005, 08:21:16
Die beschadigingen aan de onderkant heeft haast iedereen.

Ik nu ook... vandaag de eerste drempel tegengekomen waar ik niet zomaar overheen kon :(

RaymondTroost

hehe.. das het voordeel van de laguna lip.. zit nog een heel klein stukje achter het zichtbare deel wat 1st wordt weggeschaaft :D

gewoon monteren en gaan.. desnoods schuin over de hobbels 8)

Erik22

en pas op voor stenen :o Mijn vader leende mijn auto ff en die zag een steen in het gras over het hoofd :-X resultaat: lak van de lagunalip kats gebarsten >:(

JvE

Ik heb een paar weken een cordoba onderlip en een aantal keer de grond geraakt, je ziet hier verder niets van.
Nu ik weet waar ik op moet passen laat ik hem meespuiten. Raak ik toch ergens de grond, dan is dat jammer.
Je kunt overal wel een bescherming op maken, maar dan kun je je auto het beste laten staan.

Tuurlijk is het zonde als je een beschadiging oploopt, maar het blijft een auto.
Je kunt hem ook gewoon om het jaar restylen ;)

bas1984

mijn bumper met lip gaat er morgen  eens ff onder....

is nog niet gespoten maar goed....

kan ik eens kijken  hoe laag ik dan uitkom  :D

Feskens

Tjah ik gooi het forum maar weer eens open want ik heb nog niet echt het antwoord gevonden wat is zoek. Ik twijfel dus tussen een espace lip of een cupra lip. De meeste zijn het er hier wel over uit dat de cupra lip heel vet staat. Het liefst wil ik deze dan ook. Hij moet sowieso meegespoten worden dus wellicht dat die schadejongens ook dat ding kunnen verlengen want ik begrijp dat ie anders wat te kort is voor onder de megane coupe phase 1. Wie o wie heeft al zon lip geplaatst en wat zijn de bevindingen moeilijkheden etc. Of is het zon hels karwei dat ik beter een espace of laguba lip eronder kan plakken. Zoals gezegd heb ik het liefst een cupra lip want die vind ik wel heel vet, beetje gaas erin (begin al te kwielen..)

Ik hoor het wel!!
Thnx

ps: fotos van een gele fase 1 met cupralip zie ik graag verschijnen!?!? 8)

sebastiaan

Ik heb er een gehad en ben blij dat ie eraf is.
aan beide kanten te kort, niet strak langs de bumper te krijgen etc.
Ga AJB voor een laguna lip of andere lip :-X

Greencabrio

Ik heb er eentje maar voor de fase 1 is hij wel te kort..Je kan hem idd laten verlengen! Voor de rest een top ding! Oh en als je hem gaat bestellen bij de Seat bestel hem dan voor de diesel...Daar zijn al 2 vakken uitgesneden!

Mocht je vragen hebben PM dan even. En voor de foto met een gele kijk even in het project van Peter Achterop.

Feskens

tjah dat vind ik dus het vreemde, dat er mensen zijn die zeggen er nooit problemen mee te hebben en mensen die het niets vinden. Misschien nog verschil tussen fase 1 & 2? ik heb fase 1 iig. En lagunalip of espace lip dan? begreep dat espace lip lager is en dat vind ik dan weer mooier. Mijn pa werkt bij een renault dealer en kent die gasten van het schadebedrijf persoonlijk weer goed. Kunnen die gasten van het schadebedrijf in zon geval die cupralip niet verlengen zodat hij wel netjes past? (je hoor het wel al mij waarschijnlijk die cupra lip is echt mijn favoriet ?::) )

Greencabrio

Hij kan sowiezo verlengd worden. Het is een kwestie van een paar CM. Kijk je kan hem ook niet verlengen en dan past hij wel aan de linker en rechterkant maar de lip sluit dan niet mooi aan aan de voorkant van je wagen. Maar als je dat dus niet wil en je pa kent die mensen toch dan zou ik zeggen verlengen die handel.

Feskens

Mail naar de seat dealer in breda is onderweg,

Met het schadebedrijf en een monteur met 25 jaar ervaring moet het lukken om dat ding pas te krijgen lijkt me. Dan nog wat racegaas erin en gaan. Ik neem aan dat ik de lip eerst in het midden vast moet maken en dan naar debuitenkanten toe moet werken??

off topic: heb project van peter achterop nog even bekeken??8) wat een waguh 8)

peterachterop

dank u.

om even terug te komen op de lengte op sebastiaan.
ik denk dat het dan ligt aan de phase 1 en phase 2 bumper.
Ik had hem namelijk te lang aan beide kanten en moest er een deel afhalen.

bij deze de fotos.





Feskens

Dus als ik het goed begrijp (want ik heb een fase 1) hou ik een stukje over als ik een cupra lip eronder hang??das minder erg dan dat er een stukje bij moet. Peter heb je een bestelnummer voor die lip ofzo?(voor de seat dealer)

Thnx again

peterachterop

#148
6K0805903G B41 34,46 euro incl 19% btw.

Als je deze besteld kijk dan even mee op t computerscherm van de monteur. het moet een lip zijn van een Seat Ibiza Cupra en dan volgens mij dit model.


Neem anders de foto mee.
Je krijgt de lip geleverd helemaal dicht. de luchtroostertjes moet je er zelf uitsnijden.

Feskens

sorry zie de foto niet :) maar de gaten zitten er nog niet in dan? is dat nog een lastig karwei om die gaten erin te maken dan? Neem aan dat de "vorm" van de gaten er al wel inzitten dat er alleen een plaatje suitgesneden moet worden ofzo? Wellicht dat de foto 1 en ander duidelijk maakt die het nu nog niet doet ?

thnx

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev