Advertenties


Meggie Cabrio eindelijk klaar !!!!

Gestart door Ronnie Oost, 2 juli 2005, 01:16:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Frits

He mannen,

Ook hier. ;) Ik moet zeggen de eerste paar keer dat ik de cabrio gezien heb in spankeren had ik mn twijfels. Maar nu ik hem irl heb gezien... 8) 8) Het is echt super om zo'n project van de grond af te zien worden opgebouwd. :D

Gr.Frits. (met die blauwe clio uit de buurt ;))

p.s. stekkers niet gevonden. heb het iets anders opgelost.

Dennis Postma

Ziet er echt veel belovend uit, maak anders een project gedeelte aan in het projecten topic, en hou ons op de hoogte, ben erg benieuwd  :D

Qweras

Ziet er mooi uit, beter dan de eerste foto's :D

wess

daar betaal je de hoofdprijs voor

Michel Cijs

ziet er al goed uit  :D

welke kleur heb je als basis gepakt (als je het niet wil zeggen openbaar mag het ook via pm ;)) want zo op foto lijkt het me de kleur van een lambo

Ronnie Oost

Michel, jij mag niet meer raden! :D  :)Het is inderdaad de Lambo kleur als basis. Natuurlijk heel iets aangepast (parelmoer), zodat ie uniek is. Net als jou wagen. ;) ;D
Door jouw wagen, dat moet ik eerlijk toegeven, heb ik? voor deze kleur gekozen. De eerste keer dat ik de kleur van jouw wagen zag, heb ik gezegd, "als ik een wagen onder handen ga nemen, moet het ongeveer met die kleur gedaan worden". Vandaar dat ik je ook bedankte in mijn openings verhaaltje. ;D ;D :D
Ik zal aankomend weekend proberen om een project site te maken. Dan kan ik al mijn foto's tenminste ff posten. Het zijn er eigenlijk een beetje teveel ;D  maar ja....

Ronnie Oost

Citaat van: wess op  7 juli 2005, 18:00:44
daar betaal je de hoofdprijs voor

Inderdaad ja, daar betaal je inderdaad anders de hoofdprijs voor. :-X
Wanneer ik een schadevrije wagen zo onder hander had genomen als deze wagen, was ik een klein fortuin kwijt geweest! :) :)
Bekijk alleen de lak maar eens. Ook het motorcompartiment en de kofferbak enz. is gespoten. En aangezien dit een kl*te kleur om te spuiten is weet je het wel. Om kleurverschil te voorkomen, moest de wagen zowel nadat de motorruimte en de kofferbak gespoten waren als nadat de dorpels en de deuren gespoten waren compleet overgeschuurd worden en in de primer (witte ondergrond) gezet worden! :) :P Reken alleen deze uren maar eens uit.  :P ::) En dan heb ik het nog niet eens gehad over het cleanen en alle extra's die erop gekomen zijn.  ;D
Wanneer ik een schadevrije wagen had gekocht had ik dit waarschijnlijk nooit gedaan. :D

Michel Cijs

goed gezien dus  ;D

ik ben zelf ook erg fan van de lambo kleur dus vandaar ;) mijn basiskleur is echter wat minder geel dan de lambokleur maar heeft er in de basis ook wel wat van weg alleen veel donkerder, de mijne is daar naar toe gewerkt zeg maar

ik zie hem graag als ie af is, je woont in de buurt dus kom anders gewoon eens langs  ;D :D

Danny Oost

Mooi man iedereen is zwaar enthausiast hier!!  :D

ik denk dat ik zelf ook maar renault megane ga rijden (maar dan wel coupe of cabrio  ;D )

Gr. Danny (broertje van Ronnie)

EbOoZ

Allemaal leuk en aardig dat gepraat, maar ga es een project pagina opzetten met foto's!!!

;) ;D :D :)

peterachterop

Citaat van: Danny "EbOoZ" op  8 juli 2005, 14:25:11
Allemaal leuk en aardig dat gepraat, maar ga es een project pagina opzetten met foto's!!!

;) ;D :D :)

Denk dat je niet de enige bent die daarop zit te wachten.
Als ik 's avonds terug kom van t werk en ik klik op de ongelezen berichten hoop ik meestal dat er een nieuw project opgestart is. ;)

EbOoZ

En dat zie je dat rode autootje voor Projecten staan, dus vol verwachting klik je er op... is het "slechts" een update van iemand :-\

;)

Ronnie Oost


Timo Zuiderduin

Citaat van: Danny "EbOoZ" op  8 juli 2005, 14:35:08
En dat zie je dat rode autootje voor Projecten staan, dus vol verwachting klik je er op... is het "slechts" een update van iemand :-\

;)
en daarom kijk ik standaard bij de laatst geposte items!
dan zie je altijd gelijk of er iets nieuws staat.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev