Advertenties


Meggie Cabrio eindelijk klaar !!!!

Gestart door Ronnie Oost, 2 juli 2005, 01:16:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Thijs_th

pfff het is toch zaterdag vandaag??? kom maar op met die foto's        :D

Ronnie Oost

Kan iemand mij vertellen hoe ik in het projecten topic als gast een project kan posten? ???
Ik kan bijvoorbeeld bij het tuning gedeelte wel een nieuwe topic openen, maar bij projecten niet :P
Anders doe ik 't wel gewoon bij tuning. ;D
Mijn foto's staan klaar om gepost te worden!!! :D ;D Dan kan ik morgen ff alvast wat posten. Ik heb in totaal bijna 200 foto's. :o
Ik zal ze niet allemaal erop zetten, dat wordt denk ik een beetje teveel van 't goede :P :)

peterachterop

anders meld je je gewoon ff aan. 5 min

EbOoZ


Meganez

Of ronnie weet niet dat je je ook aan kan melden zonder lid te zijn...

peterachterop

en toen was het weekend al bijna een hele dag voorbij.....

Meganez

't lijkt bijna alsof jullie boos zijn dat hij ze er nog niet op heeft gezet? :)
Ronnie durft ze gewoon niet meer te plaatsen? ;D
maar ben zelf ook nog steeds wel erg benieuwd? :D

Timo Zuiderduin

misschien zit Ronnie op dit moment wel van een lekker biertje te genieten op een terrasje en dan kan ik hem geen ongelijk geven!!

MAAREUHM,,... IK WIL DIE FOTO'S OOK ZIEN ;D

Ronnie Oost


Oke dan, hier ging ik samen met Danny (mijn broertje) kijken naar de auto bij L. Th. Baars in Lopik, en dit troffen we aan ;D

Hier kon je duidelijk zien, dat de motor er een klein beetje scheef inlag. Duidelijk een geval van een gebroken motorsteun. :P
Maar ja de motor liep in ieder geval! :D

Hier decomputerkast. Ondanks dat ie er nogal gehavend uitzag, was er niks mee aan de hand! :D ;D

Behalve dat de wagen schade had aan de voorkant, zat er ook een knikje in de deur. Je kunt het op de foto niet erg duidelijk zien, vandaar dat Danny dat aangaf met zijn handen.


Hier de achter/ en zijkant van de wagen. Dit zag er allemaal nog perfect uit. :o Geen roest of wat dan ook.
Alleen de gebruikelijke parkeerschade. >:( Maar ja dat werd later toch weggewerkt.

Hier het interieur van de wagen. Dit zag er, behalve dat ene vlekje op de passagiersstoel simpelweg perfect uit. 8)

Hier een fototje van de onderzijde. Zag er nogal beroerd uit! ;D :o


Eindelijk dan toch de wagen maar gekocht! Dit na goed overleg met Remy Vos uit Spankeren, die met mij mee was geweest, om te kijken of er niet meer kapot was dan dat je op het eerste gezicht zou zien. En aangezien Remy er toch wat meer verstand van heeft dan mij..... ;D Na felle ;D onderhandelingen over de prijs, hebben mijn broertje en ik besloten om de wagen te kopen. :D Thuis aangekomen met de wagen kon ik hem meteen bij mijn vader op de zaak neerzetten. Dit was echt een mazzeltje, omdat vadertje lief een mooie grote kraan had om het motorblokkie te lichten. :D En natuurlijk was het erg prettig om in een ruimte te kunnen werken waar een hoop ruimte, warmte, licht en gereedschap ligt. :) :) :)
Hier kun je redelijk goed zien dat er nogal wat kapot was. Gelukkig bijna alles plaatschade :)
Maar ja je schrikt toch wel als je er eenmaal aan begint :P

Morgen verder! Kaal maken en blokkie lichten.


Ronnie"project" Oost


peterachterop

zou ik ook vanavond doen. t is nu veels te warm.
We wachten af. :D

Danny Oost

je mag ze nu oploaden hoor... :) :D :P

Grtz. Danny

Timo Zuiderduin


peterachterop

En we zijn weer een weekend verder....

....still no project. ;)

2seemegane

ja en beter gewoon ff een project openen in "projecten"  :-\

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev