Advertenties

Sterke benzine geur in de auto

Gestart door Bobo1.6, 17 april 2015, 13:03:57

Vorige topic - Volgende topic

Bobo1.6

Hallo allemaal,

Toen in vanmorgen de auto starten kwam er snel een behoorlijke benzine lucht de auto in, heb een klein stukje gereden boodschappen gedaan en de lucht is niet minder geworden en toen ik weer thuis kwam hing er buiten de auto ook een lichte geur.

Heb dit al vaker gemekt maar niet zo sterk en was heel snel weer weggetrokken en bleef het een tijdje weg, nu blijft het dus hangen.

Wie o wie kan mij helpen?

Vast bedankt voor de reacties !-!

Jacques

Ik heb het ook een keer gehad. Het slangetje van de ontluchting van de tank bij de vulaansluiting was los.

mark

Idd ff onder de achterbank kijken naar de benzine pomp. Ik heb trouwens ook al een x gezien dat het afdicht rubber lek was.  ;)
Daar moest je tank dacht ik minimaal driekwart leeg voor zijn om die te vervangen.  ;)

Maar kan natuurlijk ook gewoon een slangetje zijn.  ;)

Jacques

Ik heb toen alles losgehad. Ja zelfs de tank. Uiteindelijk was het een nippel van de vulhals. Daar zat iin slangetje aan. De nippel was afgebroken. Een andere nippel gemaakt en die vastgelijmt.

Bobo1.6

Top bedankt! Heb wat te doen zondag, heb wel gemerkt dat ik met de 2de start ik niks meer rook en het niet is terug gekomen vandaag! Ga toch eens kijken zondag!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev