Advertenties

Megane 3

Gestart door Davy180tce, 7 april 2015, 12:57:36

Vorige topic - Volgende topic

Davy180tce

Hallo even een vraag wie rijdt er allemaal in de megane 3 ?

graag met foto als dat kan

dit is de mijne

nomercy

Mijn Meg 3 coupe 1.5 dci bose (hoop dat de foto is gelukt )

Davy180tce

Jazeker foto is gelukt ook een mooie er komt bij mij ook nog de onderlip onder moet alleen even kijken waar eerst de auto maar is halen zodra ik gebeld word kan niet wachten kheb zelf een 2.0 tce 180

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Misschien dat dit toch wat meer onder meg3 overig hoort? En zonder nu meteen een moderatorrol te willen, misschien dat ts eerst wil kijken waar een topic hoort voor er 1 te starten? (Sorry niet persoonlijk bedoelt maar zie de laatste tijd vaak verkeerde auto's eb in rubrieken staan, ok ik heb misschien iets teveel tijd omhanden :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Je hebt gelijk. Y
Je zou moderator kunnen  worden joh.... o-)

Bingobeer

Een 130tce uit 2010 met een paar extra's
Nieuwe achterbumper en skirts in dezelfde kleur gespoten met creme leer interieur en 18 inch velgen

EDIT:
Ik heb je foto even zichtbaar gemaakt ipv alleen een link ;)

Davy180tce

Nette coupe! Waar heb je de skirts besteld? Wil ik namelijk ook doen passen ze goed ? Makkelijk te monteren?  En de achterbumper js dat met dat uitlaat look die heb jk namelijk maar wil ook het deel van de sensors spuiten

patrickmegane

bingobeer hoe bevalt zon auto is dat ook een fijne snelweg auto die 130tce of valt dat tegen want ik ben ook op zoek naar zoiets ongeveer

Bingobeer

Nou ik moet zeggen dat deze megane enorm goed bevalt, lekker pittig met optrekken en inhalen.
En dat voor een 1.4 liter met 130 pk.
Wat ik zo mooi vind van deze auto is dat ik niks mis qua luxe en snufjes !-!

Davy180tce

En anders kan je hem altijd nog chippen😉 je mist alleen een panorama dak😜 grapje

Bingobeer

misschien zaag ik het panorama dak er nog wel in :grin: :grin:

Tedo

Tsja, dat is nou net een optie die je niet zo snel achteraf inbouwt. Vandaar dat ik een Estate GT zoek mét panoramadak. Helaas heb ik die tot op heden nog niet kunnen vinden.

Stefan

Ik heb het wel op mijn auto gelukkig(eigenlijk heb ik zo'n beetje alles er in zitten in die van mij volgens mij) zo'n dak en dat is de laatste tijd wel weer lekker hoor, nu het weer weer beter wordt. !-! Y

Davy180tce

Succes met zagen haha mijne kan niet open alleen met lifehammer 😂 maar geeft lekker veel licht en doe je em dicht is het stuk koeler
vrijdag eerste upgrade erin kan niet wachten!! :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev