Advertenties

klets maar raak DEEL 216

Gestart door Stefan, 30 maart 2015, 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

mark

Idd. Maar op meetings is het helemaal erg. ;(

Nicole

Ja daarom Bobo, en ieder zijn smaak toch?
Gelukkig maar anders was alles hetzelfde.

Ja Christian die heb je ook, dan willen ze wel vriendjes worden..

Kijk bijv als je VAG koopt, dan aanspraak genoeg, maar kom je ergens met een renault dan ben je ook al meteen "minder".
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

En dat laatste is nou juist mooi vind ik, zeker met sprinten.  8)7
Mensen denken dat de 16v trage auto's zijn en zien niet eens het verschil tussen een 1.4 of 2.0.
Laat mensen de auto maar afkraken, uit eindelijk weten wij als megane rijders beter dan zij!  ;)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

mark

Rogier

daar is ons race monster Erwin ook weer :D.
de auto's moeten tegenwoordig steeds meer stance zijn, zo stock mogelijk met originele upgrades, de flink uitgebouwde auto's zie je niet meer de zogenoemde "tuppenware" tuning. maar daar zijn de auto's tegenwoordig ook na.

jarno27

Ach mijn 1.6e heeft ook genoeg pit .
En dat ik mijn auto wat meer personaliseer is mijn keuze net als dat ik kies voor een zuinige motor.
Wat voor mij knakentuning is zijn die figuren die bumperkit kopen en zonder te spuiten erop zetten en dan rond rijden. Zorg dan dat je het ook gespoten en wel erop zit.

Rob Bosman

Ben weer dik tevreden met mijn 1.6 Cabrio, vanmiddag de roadbox er in gezet en daarna nog even door onze bosrijke omgeving getoerd ik ben een gelukkig mens.

jarno27

!-! Met kap open? o-) van de week zou de zomer doorbreken kan niet wachten heerlijk  8)

Rob Bosman

Jarno gewoon heel stoer in een T-shirt Donderdag van Haarlem naar Breda gereden met de kap naar beneden  :q :q Mijn vrouw opgehaald maar toen moest de kap wel dicht. Vanmiddag hier in Bergen op Zoom lekker de kap open gehad. :grin: :grin:

mark

haha zo hoort het.  !-! Vind het met mijn hatch ook fijn om met alle ramen open rond te cruizen, radio uit en lekker naar het brullen van de uitlaat luisteren.  >:D :P

jarno27

Citaat van: Rob Bosman op 30 mei 2015, 19:19:59
Jarno gewoon heel stoer in een T-shirt Donderdag van Haarlem naar Breda gereden met de kap naar beneden  :q :q Mijn vrouw opgehaald maar toen moest de kap wel dicht. Vanmiddag hier in Bergen op Zoom lekker de kap open gehad. :grin: :grin:
haha herkenbaar kap dicht voor de vrouw o-)

Renault Sport

Een paar weken geleden heb ik al eens resultaten geplaatst van deze panda die ik gepoetst had. Vanavond weer even gewassen en deze foto vervolgens gemaakt bij een laagstaande zon.

Stappen die ik een paar weken geleden heb ondernomen: wassen - kleien - polijsten - voeden van de lak - waxen.
Verder zijn de vlekken uit het interieur verwijderd, stootlijsten zijn weer zwart gemaakt en zijn de wielen gereinigd met een velgenreiniger.

Probeer dit werk naast mijn opleiding te combineren.

Rob Bosman

mark

Rogier

ik cruise heerlijk met de airco aan :q ik vindt zelf dat de 1.6e genoeg pit heeft, ik heb er wel eens een mazda 323F v6 eruit gereden ( hij schakelde wel 2x mis :q )

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev