Advertenties

klets maar raak DEEL 216

Gestart door Stefan, 30 maart 2015, 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

Rob Bosman

Als RDW beetje snel is kan ik hem a.s donderdag weer gaan halen.

mark

Jammer Rob, hopen dat het snel geregeld is  ;)

matthew

Dat is idd even balen.

En de maandag valt deze week ook almweg als werkdag.

Nicole

Balen Rob.
Als het goed is, hebben ze het VVK morgen in huis.
Als postnl het goed afleverd (heb gehad dat mijn kentekenbewijs een paar huizen verderop in de brievenbus lag...)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rob Bosman

Ik hoop het Nicole kan ik hem donderdag gaan halen, heeft de verkoper ook een vrije dag en dan hopen dat het zonnetje schijnt wil dan wel met kappie open naar huis rijden  :q :q

Christian de Vriend

er staat nog een roadbox te koop op het forum,kan je er een 2 zitter van maken

ik hoop dat alles lukt
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rob Bosman

Christiaan die zit er al bij anders had ik in Raamsdonksveer een donor auto gekocht met roadbox windscherm velgen en goeden cabrio kap.

Christian de Vriend

aja,ook al aan de donor auto 😄,ik hoop er voorlopig geen meer nodig te hebben.

Vind dat 1 van de mooiste details voor een megane 1 cabrio.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Citaat van: Rob Bosman op 26 mei 2015, 17:14:22
Ik hoop het Nicole kan ik hem donderdag gaan halen, heeft de verkoper ook een vrije dag en dan hopen dat het zonnetje schijnt wil dan wel met kappie open naar huis rijden  :q :q
Heeft hij hem online aangevraagd? Dan kan je soms de status volgen via de bevestigingsmail van aanvraag VVK. :)
Hoop het voor je dat het allemaal lukt.
Niks vervelender dan wachten tot je hem eindelijk kan halen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Ik ben gisteren eens begonnen om de RS een polijstbeurt te geven. Eerst wassen, daarna kleien. Het kleien heeft alleen al voor motorkap en dak al een aardige tijd geduurd. Er kwam aardig wat viezigheid vanaf. Ik heb zo het idee dat het kleien een lange tijd terug is gedaan. Daarna alleen de motorkap gepolijst en in collinite 845 gezet. Vandaag was ik gestart met het dak, maar bij onze buurman 4 deuren verder zijn ze vandaag bezig geweest om de voegen tussen de bakstenen te vernieuwen. Oude moet er eerst uit dus de RS zit weer helemaal onder het stof. Van ellende heb ik maar de motor gepakt en ben ik een stuk gaan rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Renault Sport

Kan iemand mij misschien vertellen/link geven hoe het zit met ombouwen van een personenauto naar grijs kenteken (vereisten)? Ik kan er niks over vinden bij het rdw en de belastingsdienst. Hier en daar zie ik wel wat maar zie het liever bij het rdw of de belastingsdienst staan.

Rob Bosman

Kreeg net een sms bericht dat het plastic kentekenbewijs binnen is en dat morgen als alles goed is de overdrachtscode binnen komt. Als alles goed gaat reis ik morgen weer met de trein naar Haarlem en wordt ik eigenaar van deze mooie rakker.

Willem

Mooie cabrio! Hopen dat alles goed gaat, succes met reizen.

jarno27

Mooi man veel rij plezier !-!

matthew

Das jammer Benjamin.

Maar een ritje met de motor lijkt mij ook niet verkeerd.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev