Advertenties

klets maar raak DEEL 216

Gestart door Stefan, 30 maart 2015, 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Hahaha! Als echte Rotterdammer uitgesproken is het trouwens "motert" met een natte T.
Maar inderdaad, dat is ook een vaak geziene spelfout.

Dante

Vandaag de Volvo een goed onderkomen gegeven. Ik heb 'm bij een daf restaurateur achtergelaten.
Het woord "conserveren" viel, dus het wordt tenminste geen donor :yay:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Willem

Tedo

En wat gaat het nu worden, Dante?

Dimi

Kan iemand mij zeggen wat de kleurcode van mijn gele Megane 1 is?

Yorick

Dante

Citaat van: Tedo op 11 april 2015, 23:27:57
En wat gaat het nu worden, Dante?
Met een auto van de zaak & de Colt van m'n vrouw voor de deur, zelf geen auto meer nodig.
Misschien dat er een station gekocht wordt, maar dan alleen voor de vakantie & waarschijnlijk dan iets van een 850/Vectra/Mondeo :coffee:

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul

Citaat van: Dante op 12 april 2015, 19:10:51
Met een auto van de zaak & de Colt van m'n vrouw voor de deur, zelf geen auto meer nodig.
Misschien dat er een station gekocht wordt, maar dan alleen voor de vakantie & waarschijnlijk dan iets van een 850/Vectra/Mondeo Laguna  !-!
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

mark

Roadkill (Michiel)

@Dante als het dan gaan Renault mag zijn doe dan de 850, zeker de vectra roest harder dan welke Renault in een zuurbad ook.... ( belave het laatstse type maar die zitten dan weer vol electronische fouten) en een Modeo is dan wel weer zo'n beetje de saaiste auto die je kan :D  :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Het zou sowieso maar een auto voor 2 weken zijn, dus als-ie maar 3000km nog kan rijden, ben ik al blij !-! ;)

Fb

Tedo

Gewoon een Espace V6 nemen. Daar past alles wel in, denk ik.

Remy P

Wie kan mij vertellen hoe of wie mijn account / profiel kan verwijderen?? Heb mijn cabrio inmiddels verkocht en voorlopig zit er geen nieuwe auto überhaupt in. Profiel in stand houden heeft weinig nut lijkt mij... :P

mark29

ik heb momenteel ook geen renault meer.
Maar onzinnige posts maken voor de lol gaat nog steeds.
Als je het leuk vind om hier nog te lezen kan dat toch ook nog? Of was je hier alleen als je iets nodig had?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev