Advertenties

klets maar raak DEEL 216

Gestart door Stefan, 30 maart 2015, 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

Willem

Triest dat zulk soort dingen gebeuren.

mark29

Idd erg kansloos, maar het gebeurt nog veel.

Benjamin Renon

Ik heb ook al zoiets meegemaakt. Alleen kwam ik er pas achter toen ik naar mijn werk moest terwijl ie normaal in de straat geparkeerd stond. Blijkbaar is er iemand tegenaan gereden, wel gestopt en daarna doorgereden. Althans dat hoorde ik toen ik weer thuis was, dat iemand midden in de nacht een harde knal gehoord had. Gelukkig had ik nog de oude spiegels liggen, dus die snel gemonteerd.

Vandaag ook nog even bezig geweest om de bluebox van de Parrot carkit te vinden. Ik heb de kabels vanuit de radio gevonden en deze leiden naar de bovenkant van het dashboard. Ik heb het dashboardkast al los gehad om te kijken of ik via die manier eraan kon komen, maar ik gok dat het hele dashboard eruit moet. Dan vond ik de Mégane 1 en de Clio 2 toch een stuk makkelijker om aan te werken. Daar kon het bovenpaneel er gewoon van af. Nu lijkt het allemaal uit een stuk te zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

ik heb het ook een keer gehad in het centrum van Arnhem, ik sliep voor het eerst bij mijn vriendin in der nieuwe woning. Ik zei al dat ik het niet prettig vondt om mijn auto daar zo neer te zetten, ik had de volgende morgen nog gelijk ook. Mijn spiegel lag ook op de grond. Aangifte gedaan via het internet en nooit wat van gehoord.

Igoranty

Ja van de politie krijg je zeker geen gehoor. Die van mij merkte ik pas toen ik richting de snelweg ging gisteren 's nachts richting Almere. Toen terug kwam ging ik zoeken in de bosjes met de flits van mijn telefoon, en toen vond ik het geheel 3-4 meter verderop achter de auto. Het spiegel is heel gelukkig alleen de adapter is helemaal naar de kloten want is gewoon afgebroken op de bevestiging punten.
Hier wat foto's:

En nu even tijdelijk zo rijden, tot dat een nieuwe adapter vindt.
;( ;( ;(
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Rob Bosman

Sta nergens meer van te kijken, ik had een Renault traffic begeleidings-bus voor het uitzonderlijk vervoer geel met chevron strepen oranje zwaaibalken de hele zooi erop kom op een maandagochtend bus weg, gestolen politie en de hele mikmak ingeschakeld ook nooit meer wat van gehoord. Aangifte doen is zonde van je tijd

Roadkill (Michiel)

@Benjamin, je kan ook je dashboardkastje er uit halen, of je klok daar heb je hele grote kans dat ie daar zit. Maar dan hoef je niet echt je hele dash er uit te halen hoor.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Daar heb ik al naar gekeken Michiel. Het gaat echt onder het dashboard. Had eerst plaat waar klok zit er uit gehaald, daarna de radio en midden paneel, dashboard kastje. Voel wel de kabelbundel, maar dan houd het op.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Hmm zou toch denken dat ze hem toch wat makkelijker zouden hebben ingebouwd, wat je nu allemaal hebt uitgebouwd levert toch meer dan genoeg ruimte op..
Slow&Low

Roadkill (Michiel)

Ik kreeg vandaag van de nieuwe eigenaar van mijn meg een fotootje van hoe die er nu bij staat.............

Wauw die heeft wat aanpassingen gedaan die ik zelf ook op jijn wensenlijstje had staan, en hem nog iets extremer heeft gemaakt dan waar ik aan dacht. Maar al met al zeer blij dat de Meg wel een goed baasje heeft gekregen !  :D
Slow&Low

mark

Christian de Vriend

Gisteren na 8 (lange) maanden de 16V gefixed... :)

externe instelbare benzine druk regelaar aangesloten,gereinigde injectoren voorzien
van nieuwe afdicht rubbers,accuklemmen vervangen.

tikken....lopen,zij het met een hoop getik in het begin,maar na een minuut was dat ook
voorbij.

zal kiele kiele worden of de megane as weekend apk gekeurt is.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Citaat van: mark op  6 april 2015, 22:16:21
nice. foto?  :P

Dat is niet aan mij vind ik, dat mag de nieuwe eigenaar xelf doen ;)
Slow&Low

EdwinS

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  6 april 2015, 21:56:32
Ik kreeg vandaag van de nieuwe eigenaar van mijn meg een fotootje van hoe die er nu bij staat.............

Wauw die heeft wat aanpassingen gedaan die ik zelf ook op jijn wensenlijstje had staan, en hem nog iets extremer heeft gemaakt dan waar ik aan dacht. Maar al met al zeer blij dat de Meg wel een goed baasje heeft gekregen !  :D

Heb een foto op de facebook pagina van de rmc geplaatst afgelopen weekend. :)

Bobo1.6

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev