Advertenties

klets maar raak DEEL 216

Gestart door Stefan, 30 maart 2015, 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

matthew

Je kunt idd treffen met een ide, we hebben een klant gehad kocht de auto nieuw heeft er 12 jaar en 160d km mee gereden en niet 1 ide probleem gehad.

Maar voor projectje voor de fase2 1.6 16v gaan, is veel voor te krijgen / aan te komen.

Rob Bosman

Citaat van: matthew op 30 april 2015, 22:22:33
Je kunt idd treffen met een ide, we hebben een klant gehad kocht de auto nieuw heeft er 12 jaar en 160d km mee gereden en niet 1 ide probleem gehad.

Maar voor projectje voor de fase2 1.6 16v gaan, is veel voor te krijgen / aan te komen.

Hoezo carrosserie van de Megane is toch het zelfde 1.4 1.6 of 2.0.

matthew

Ik spreek over het technische aspect.

Rob Bosman

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rob Bosman

Felix

Zo, vanaf gisteren mag mijn Megane weer een jaartje de weg op! Er waren geen bijzonderheden, na een uurtje kon ik hem alweer ophalen  :)

Rob Bosman

Kijk weer een blijde Mégane rijder

EDIT: gelieve geen berichten direct boven je te quoten.  :police:

Tedo

Da's mooi Felix! Al wat kunnen doen aan je "scheefstand"?

mark

Dan zou ik gewoon voor een 2 liter f7r of f4r gaan.

Er stond ook een hatch te koop met een 1.8 16v. Maar daar moest ik dan wel ff 2000 euro meer voor neerleggen, dan de 1.6 16v die ik nu heb.

Anders was ik gewoon voor de 1.8 gegaan.  :P

Het verbruik op de snelweg zal niet zo heel veel verschil uitmaken.  ;) deze liggen allemaal wel redelijk bij elkaar in de buurt.

Tedo

Mijn vader heeft (nog steeds) een 2002 hatchback met een 1.8 16V. Is ook een fijn blok voor de Megane I.

Rob Bosman

Nou met het verbruik scheelt het toch wel iets hoor ik heb nu een 1.4 16V en daar rij ik 8 en 1/4 keer mee op en neer naar Breda en met me 1.6 16V maar 7 keer.

Er is toch ook een mod hier die op zijn 2.0 blok een 1.8 kop heeft liggen omdat de inlaat poorten groter zijn.

Er straat ook een mooie 1.6 16V te koop met een gitzwartekap onderhoudsboekje NAP alles erbij.

Felix

@Tedo, nee nog niet. Daar moet ik nog eens aan beginnen. Ben ook tot de conclusie gekomen dat mijn koppelingsplaten op zijn. Maar ik wil er nog even een seizoen mee doorrijden.

Tedo

Ah, zodoende. Je blijft dus lekker bezig..

Tijd voor een nieuwe auto van de maand trouwens!  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev