Advertenties

klets maar raak DEEL 216

Gestart door Stefan, 30 maart 2015, 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

Je mag hier gewon het forum blijven bezoeken hoor, ook als je geen Megane hebt
Tenzij je dat perse niet / nooit meer wil, dan verwijderen we je profiel.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remy P

@ Stefan: Ik was al nooit zo heel erg actief op het forum en tegenwoordig heb ik al helemaal geen tijd meer, dus van mij mag mijn profiel verwijderd worden. Kan ik evengoed nog eens een kijkje nemen, alleen kan ik niet reageren ;)

Yorick

In je bijna 900 berichten heb je vast een hoop toegevoegd op het forum, Remy! Zou zonde zijn als dat er niet meer is.
Maar goed, eigen keuze.

Even wat anders: Dit initiatief is best leuk!
Het gaat om de stichting Geel en Snel, en zij organiseren een toertocht/ dag wat in het teken staat van autisme.
Als je een gele auto hebt mag je mee doen! Ik weet het zelf nog niet.

Wie weet zijn er enthousiastelingen (Jarno?) die zich geroepen voelen!

jarno27

Haha kreeg het bericht al van een kennis .
Alleen ben dag ervoor al naar een corvette meeting  o-)
De vrouw wil me ook nog eens thuis zien.
Anders had ik zeker gegaan.

Bobo1.6

Vandaag van al het moois op de autorai genoten! Natuurlijk ook bij de mooie Renaults, overal ingezeten en een offerte laten opmaken voor eens clio black and white edition (megane valt nog niet onder de privat lease). Binnenkort een proefrit maken en wie weet, wel even met de man een gezellig gesprek gehad over Renault!

Willem

Ik ben er zaterdag wezen kijken. Weer veel moois gezien en ook mooie auto's.  o-)

Dante

Zondag ook geweest. Genoeg te zien, jammer dat folders, stickers, posters, etc. steeds schaarser worden...
Wel een geinige MB/Smart shopper gescoord... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Yorick

Vandaag eindelijk mijn Mégane voor de keuring geweest.
Het viel mee! Ik was een beetje bang, maar het zijn twee dingen.
De dorpels, beide kanten achter, moet gedaan worden. En de remmen achter moeten iets gangbaarder zijn.
Heb via via een prima adres die het voor me wil doen, top  !-!

Als het klaar is hoop ik ook weer aan andere dingen toe te komen.

Willem

!-!

Mijne is vorige week, na reparatie van roest op kritieke punten en een aantal kleine dingen die ik zelf heb vervangen, goedgekeurd.  :grin:

Het fijne is nog wel dat de kosten reuze meevielen.

Tedo

Mooi heren!  !-!

Mijn grand tour is ook weer gekeurd tot mei 2016. Alleen een van de stuurstangen is vervangen omdat er teveel speling op zat, verder niks.

Willem

Yorick

Ja, top :) Maar had niet anders verwacht!

Rob Bosman

Dilemma wil eind volgende maand een projectje kopen een cabrio vraag me alleen af welke motor.

1.6 16V   1.598 cm³   4-in-lijn   16V   107 pk bij 5750 tpm   148 Nm bij 3750 tpm   1999 - 2003   -
2.0   1.998 cm³   4-in-lijn   8V   115 pk bij 5400 tpm   168 Nm bij 4250 tpm   1996 - 1999   -
2.0 16V IDE   1.998 cm³   4-in-lijn   16V   140 pk bij 5500 tpm   200 Nm bij 4250 tpm   1999 - 2001   Alleen in Coupé en Cabrio

Er staat een IDE te koop weet alleen niet of er veel problemen geweest zijn met deze motoren.

Iemand een suggestie.

Rohald

IDE heeft heel veel problemen opgelevert (gebruik de zoekfunctie maar eens hierop). Je kan het geluk hebben (net als ik), maar ik denk dat je dan echt wel moet weten waar je op moet letten en zelf handig moet zijn.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rob Bosman

Ik heb het gelezen, deze IDE is van de 1e eigenaar staat nu wel bij de garage als in ruiler maar als hij 1 eigenaar heeft gehad dan mag je er denk ik wel vanuit gaan dat hij alle motor modificaties heeft gehad en dat je dan weinig problemen mag verwachten.

Ik had een 1.6 16V coupe RIP  ;( nu een 1.4 16V coupe, 1.4 is te ligt wil nu gewoon een cabrio die ik kan gaan pimpen en fijn tunen en liefst een 2 ltr

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev