Advertenties

klets maar raak DEEL 216

Gestart door Stefan, 30 maart 2015, 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Ik zie geen foto ervan op FB?  8)7

Heatzone (Mark)

Roadkill (Michiel)

Er is eigenlijk maar 1 ding wat ik er niet mooi aan vind, maar dat geld voor elke std RS, de grilletjes....  Verder vind ik hem erg gaaf zo!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

mooie velgen heeft je oude auto.

Roadkill (Michiel)

Er is wel meer aan veranderd wat ik zo zie, rs bumper, batches, spiegels mee gespoten
Slow&Low

EdwinS

wat ik eraan gedaan heb is het volgende;

- RS voorbumper ( wilde in eerste instantie een originele achterbumper ook gaan ombouwen, echter geen tijd voor gehad)            dus originele achterbumper schadevrij gemaakt en opnieuw gespoten
- zijlijsten gespoten en voorzien van RS logo
- achterklep opnieuw gespoten
- rechter achterpaneel opnieuw gespoten
- 18" TSW velgen, in een unieke kleurencombinatie gespoten
- complete auto gepolijst. hij glimt nu beter dan nieuw.....

Tevens heb ik alvast een Pioneer navigatie/multimedia systeem gehaald voor het nodige beeld en geluid in de auto, in combinatie met een Audison versterker en een Helix woofertje

mark

Yorick

!-! !-!

Kunt wel een projectpagina starten...  Y

Roadkill (Michiel)

Hmm dat achterpaneel was denk ik 2 jaar terug ook al gespoten ivm lichte roestvorming rond de wielrand....... Als ik nog eens spuitwerk heb zoek ik dus een ander adres :(
Slow&Low

EdwinS

@ yorick: vergeleken met mijn andere auto's is dit gewoon dagelijkse kost hoor...
@michiel: die spuiter zou ik idd snel overslaan. niet voldoende geschuurd en veel te weinig lak aangebracht.

Roadkill (Michiel)

En dan laat je het eens door een bekend bedrijf doen i.p.v. zelf ergens in een garagebox met wat spuitbussen....
Slow&Low

Heatzone (Mark)

Ben jij zelf auto spuiter van beroep Edwin? :P

EdwinS

Tedo

Geinige grand tour zo. Hij lijkt wel wat op die van mij. ;)

En wat de grilles betreft; die van een RS vind ik persoonlijk dan weer veel mooier. Phase 1 én 2.

Yorick

Gaaf, de colonne ''Keep them rollin''' staat vandaag en morgen bij ons in de straat. Ze zijn op doortocht naar het noorden en dit is de 2e keer dat ze blijven overnachten.

Er staat ook een Sherman tank bij.. Hoe gaaf zeg! Heb net de film Fury gekeken (aanrader trouwens), en dan staat de hoofdrol himself in de straat. Vet hoor!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev