Advertenties

klets maar raak DEEL 216

Gestart door Stefan, 30 maart 2015, 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

mark

Aj jammer. Zal wel een aardige klap zijn geweest dan.

Benjamin Renon

Gelukkig hebben jullie zelf niet veel last van zo'n aanrijding. Auto is eventueel vervangbaar. Hopelijk kan het gerepareerd worden. De kreukelzone heeft zo te lezen wel goed zijn werk gedaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Mwa ik denk dat de kreukel zone van de Alto bijna al het werk heeft gedaan, als we geen trekhaak hadden was de Twingo op zeker total loss geweest, dan hadden de achterschermen waarschijnlijk bol gestaan.... Maar goed belangrijkste is dat enkel blik gekneusd is, auto,s zijn makkelijk te vervangen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeroen64

iets heel anders wat ik elders niet kwijt kon, is het een idee dat mensen die spullen aanbieden via marktplaats hier op het forum erbij zetten waar dat spul te koop staat / gehaald kan worden ?

helemaal in het noordwesten des lands wonend is het voor mij een héél verschil of een onderdeel uit Leeuwarden of uit Maastricht moet komen ( zal vast in het verkeerde topic staan maja waar dan wel :)
Megane Cabrio 16 - 16v 2000
Citroën XM 2.5 TD

Rob Bosman

en als je de spullen niet via een verkoop site aanbied maar alleen hier even je woonplaats vermelden

jarno27

Citaat van: Jeroen64 op 17 mei 2015, 23:56:46
iets heel anders wat ik elders niet kwijt kon, is het een idee dat mensen die spullen aanbieden via marktplaats hier op het forum erbij zetten waar dat spul te koop staat / gehaald kan worden ?

helemaal in het noordwesten des lands wonend is het voor mij een héél verschil of een onderdeel uit Leeuwarden of uit Maastricht moet komen ( zal vast in het verkeerde topic staan maja waar dan wel :)
zo te zien heb je het aardig opgelost door het met een hollandse mond te vragen.
Ik kan best begrijpen dat sommige hun woonplaats niet willen delen op internet openbaar vanwege verschillende redenen .
Ik ben laatst nog richting nijmegen geweest vanuit lelystad voor achterschokdempers.
Was de rit meer dan waard

Christian de Vriend

ik ben ooit voor een 16v interieur,van vlissingen naar groningen op een neer gereden,
met een kangoo 1.9 atmo diesel,top was 120 (wind in de rug,heuvel af,kroeg in zicht)

somt moet je ff een stuk rijden,ik geef ook niet zomaar prijs waar ik woon,al helemaal niet als het
om dure artikelen gaat.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

Haha, ja ik ben ook bijna overal geweest in nederland voor een paar onderdelen. Alleen zeeland ben ik nog niet geweest.  :D

jarno27

Het is toch een sport om redelijk goedkoop onderdelen te scoren.
Dat stuk rijden neem ik voor lief tevens vind ik auto rijden ontspannend. 8)7  o-)

Roadkill (Michiel)

Zo vanochtend even een schatting laten maken van de schade, rond de 1800 euro... En je moet het weten , want zien doe je het niet. Maar het moet wel gemaakt worden we hebben de trekhaak nodig.
Slow&Low

Tedo

Roadkill (Michiel)

Yup, en 1 juni gaat ie voor een paar dagen naar het schade bedrijf, zo ziet 1800 euro schade er uit bij een Twingo......

Slow&Low

Yorick

Rob Bosman

Zo afgelopen vrijdag de trein gepakt naar Haarlem/Bloemendaal/Overveen om een Megane Cabriolet uit 2001 met 211K op de teller te kopen, na 2 keer overstappen en 2 uur verder aangekomen en de verkoper stond me al op te wachten. Nette auto 1 krasje niet diep op het cabrio deksel te repareren en verder zag het er goed uit, dorpels netjes van binnen droog en geen vochtplekken staat op nette bandjes en er zit een roadbox bij dus mooi die is van mij op naar de primera om over te schrijven DUS NIET  :neen: :neen: :neen: het overschrijvingsdeel zat er niet bij  :? hun terug naar huis alles overhoop gehaald  :0  :sleepey: een uur verder nog niets niet te vinden  8)7 8)7 mooi moeten ze eerst een nieuw kenteken aanvragen bij RDW kan via internet al met al ruim 3 uur verder kon ik met de trein weer terug 2 overstappen en ruim 2 uur verder wat 5 uur verder thuis zonder auto en flink balen. Nu maar hopen dat de RDW snel werkt, wel nog 100 euro van de prijs afgehaald.

Treinen is heel leuk in schaal H0 maar niet om mee te reizen rug was aardig verkloot en was blij dat ik weer in me Renault zat.

Willem

Vertel mij wat, ik reis per weekend 2x 3 uren met de trein.  :0

Maar mooi klote met het overschrijven.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev