Advertenties

klets maar raak DEEL 216

Gestart door Stefan, 30 maart 2015, 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

Renault Sport

Afgelopen weken mijzelf een beetje ingelezen in het wereldje van autopoetsen en maar even goed geïnvesteerd in poetsmiddelen incl. een goede polijstmachine. Gelijk maar even een panda aangepakt. Gewassen, gekleid, gepolijst, glaze aangebracht en als laatst de auto gewaxt.

Rob Bosman

Waar staat Dynamique eigenlijk voor bij de Megane 1 ph 2 Cabriolet 1.6 16V  :? :? :?

matthew

Dat is een uitvoering pakket.

Je hebt athentique, expresson, dynamique, privilege en initiale.

matthew

De panda staat er weer netjes bij !-!

Rob Bosman

Matthew je heb toevallig niet een link of iets waar ik kan vinden wat bij wat hoort

Tedo

Dynamique werd gebruikt voor de wat sportiever getinte uitvoeringen. Waar Authentique staat voor het basismodel, de Expresssion voor iets daarboven en Privilege voor de topversie (van sommige Renault's was er dan ook nog een Initiale, maar niet van de Megane).
Dynamique en Privilege deden niet veel voor elkaar onder, de eerste wat meer gestoeld op sportiviteit, de tweede meer op klasse/luxe.

Rob Bosman

ok bedankt dan kan het wel kloppen in de Dynamique geen leren stuur en Airco is mijn 1.4 weer wel luxer

mark

Vreemd, ik heb wel gewoon een leren stuur. (half leren sportieve stoeltjes) en airco in mijn dynamique

En verder nog een hele lijst met opties.

Rob Bosman

Hoi Mark, in de cabrio waar ik afgelopen zaterdag naar ben wezen kijken van 2001 zit iig geen leren stuur in en ook geen Airco nu vind ik beide geen probleem er komt een sportstuur in en met warm weer gaat de kap naar beneden.

jarno27

Dat is de instelling.
Airco is echt overbodig in een cabrio  !-! Als de zon schijnt gaat dak omlaag.

mark

Ja dat is dan ook wel weer zo, in een cabrio.  !-!

Had vanmiddag de ventilator op standje 0, en de raampjes los.
Gewoon lekker een stukje toeren buitenaf en door de bossen, en naar het gebrul van mijn uitlaat luisteren. heerlijk.  8) !-!

Rob Bosman

ARKO Alle ramen kunnen open.

Christian de Vriend

BARKO (bijna alle ramen kunnen open)

Laat aub dit weer nog ff aanhouden,als as week de 16v weer de weg op mag,kan ik hem meteen
ff inrijden na 8 maanden.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Als er geen airco in zit, dan is het geen Dynamique. In 2001 heette die misschien ook nog wel RXI. De RXE werd later privilege. RL was de Authentique, en de RN de Expression. Alleen staat dat bij een cabrio (en coupe) nou weer net niet op de flanken.

Rob Bosman

Er zit nog wel de originele radio in.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev