Advertenties

klets maar raak DEEL 216

Gestart door Stefan, 30 maart 2015, 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Het is aardig stil gevallen op het forum :P

Dennis Postma

Nou, waar wil je het over hebben dan?  8)7

Benjamin Renon

Om alvast een voorproefje te hebben voor een circuit-dag op Spa ben ik waarschijnlijk 18 april op circuit Zolder. Vind het nog steeds een leuke baan en heb al ervaring om daar te rijden. Ben benieuwd hoe de RS zich gaat houden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Willem

Rogier

dat is een late reactie dennis, beter laat dan nooit. maar rond 20:15 zit ik altijd 2 uur in de sportschool dan kan ik niet reageren :p

mark29

Gister kwam er een scenic voor apk.
Dus gekeurd, kwamen wisserbladen uit, banden, paravan reinigen, gasklep reinigen enz enz. Geen spannende dingen.
Ding klaar, liep goed, afgemeld.
Toen clip eraan om de gasklep nog even in te leren, denk wat ruik ik toch voor rotte eieren.
Kijk bij de motor staat wat te schudden, spontaan ineens een penbobine kapot gegaan.
Hebben we die op voorraad dus geen probleem, maar zie je hoe plotseling die kapot kunnen gaan.

Dennis Postma

Citaat van: Rogier op  2 april 2015, 22:27:22
dat is een late reactie dennis, beter laat dan nooit. maar rond 20:15 zit ik altijd 2 uur in de sportschool dan kan ik niet reageren :p

Misschien wel laat, maar wel de 1e reactie. ;)

Paul

Had ik vorige week ook.
Een 911 die we vorig jaar volledig gerestaureerd  en aangepast hebben, kwam voor een check en een paar puntjes op de i zetten.
Klant zonder problemen gereden. Zet de auto op de parkeerplaats ik stap in, helemaal dood.
Nergens stroom meer. Bleek een massakabel te zijn. Aan de buitenkant mooi fris, binnenin soms een breuk in de aansluiting. Klant had er  nooit problemen mee gehad.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

mark29

Massakabels zijn eng, die rotten inderdaad van binnen door.
Heb je niet altijd gelijk door.

Bobo1.6

Was gister bij een klant boodschappen bezorgen( ja ben de boodschappen jongen :q) en die vertelde dat hij de dag ervoor een megane 2 cc had gekocht.
Even een mooi gesprek gehad over megane's en meteen even het forum gepromoot omdat meneer niet wist hoe hij zijn navi moest updaten. Wou het even melden gewoon  :q

Benjamin Renon

Goed bezig! !-! Wel een leuke manier om zo met iemand in contact te komen. Hopelijk zien we hem/haar op het forum verschijnen. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Igoranty

Gisteren(of afgelopen 2 dagen) heeft iemand mijn M3 spiegel rechts afgetrapt van mijn auto terwijl de auto al een aantal dagen rustig stond op de parkeerplaats. Was echt woedend toen ik dat zag >:( >:( >:( >:( ;( ;( ;(. Heb de spiegel gelukkig kunnen vinden in de bosjes achter de parkeerplaats. Moet helaas nu nieuwe adapter kopen en opnieuw spuiten. Of die oude proberen te monteren op een of andere manier....In ieder geval genoeg werk aankomende dagen... :neen: :neen: :neen:
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Yorick

Pfff. Daar word je echt zo moe van he. Argh...
geen camera's ergens?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev