Advertenties


Renault Mégane 2.0-16V Dynamic

Gestart door Dieter, 29 maart 2015, 13:33:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dieter

Hoi allemaal,

Ik heb me net geregistreerd omdat ik op het punt sta mijn derde Renault te kopen.

Altijd een liefhebber geweest, begonnen met Renault Clio 16v & Renault 5GTT, ben ik gister naar deze Renault Mégane 2.0-16V Dynamic gaan kijken. Wilde al een tijd een CC. Ik was meteen verliefd, dit lijkt de top uitvoering met alle wensen die ik had (Automaat, interieur, panorama dak.

http://link.marktplaats.nl/m908763026

Hebben jullie eventueel nog tips? Of dingen die jullie meteen opvallen als liefhebbers als jullie de advertentie zien? Testrit was in ieder geval heerlijk,  is gebruikt als tweede auto en volledig onderhouds geschiedenis is aanwezig.

Heatzone (Mark)

Hoi Dieter welkom hier!

Dat is een gave cabrio om te zien! Ik zie er eigenlijk niks verkeerd aan. De auto heeft aardig wat opties zo te zien.
Ik vind zelf alleen de prijs aan de hoge kant. Wellicht dat andere hier nog iets op aan te vullen hebben?

Fubar (Marcel)

Aanvulling: laat het dak op lekkage controleren middels een aankoopkeuring bij een Renault-dealer. Als dat ook in orde is: kopen, want 'we' zitten nogal krap in de cabrio's 8)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

jarno27

Nou krap in de cabrio's ik zie er genoeg op het forum  hopelijk ook tijdens meetings meer cabrio's aanwezig

Dieter

Citaat van: Fubar (Marcel) op 30 maart 2015, 13:24:58
Aanvulling: laat het dak op lekkage controleren middels een aankoopkeuring bij een Renault-dealer. Als dat ook in orde is: kopen, want 'we' zitten nogal krap in de cabrio's 8)

Dit en distributieriem zijn gechecked en ok. Daarbij heb ik 6 mnd garantie, nieuwe APK en onderhoud gekregen.

Heb de auto vandaag aangekocht, heb wat details in het voorstel topic geplaatst. Bedankt voor de tips nog in ieder geval!.

Fubar (Marcel)

Citaat van: jarno27 op 30 maart 2015, 13:27:26
Nou krap in de cabrio's ik zie er genoeg op het forum  hopelijk ook tijdens meetings meer cabrio's aanwezig
Dat bedoel ik. Het ook wordt  8) weer  :sturen:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev