Advertenties

Algemeen aankoopadvies gevraagd topic.

Gestart door Gerwin Port, 31 januari 2005, 22:35:53

Vorige topic - Volgende topic

Marco K

Citaat van: matthijs op  2 mei 2005, 23:42:34
achterlichten mee laten spuiten of
lexus lichten? ( de chromen)

zit echt mega te twijfelen. ???

Als je deze chromen Lexus lampen bedoelt:

... die lijken heel moeilijk leverbaar te zijn (oftewel: niet). Sommigen wachten er al driekwart jaar op.

Wil je een cleane look, met dus alle kunststof delen meegespoten in de kleur van de wagen (spiegels, gasdop, ec) dan kunnen de achterlichtkapjes ook in 1 moeite mee denk ik. En dat zal sowieso heel goed staan lijkt mij.

Daarbij komt ook nog dat het laten spuiten van 2 van die kapjes een keer 50 euro kost, en Lexuslampen al gauw 2 of 3 maal zoveel...

Bert

hallo,
ik ben van plan om een megane coupe te kopen
hebben jullie mischien nog tips waar ik op moet letten als in zo'n auto koop...?

Gr Bert

R-Coupe

probeer het ff met de zoekfunctie er zijn namelijk al meerdere vragen over geweest en kijk ook ff bij F.A.Q  :D

Succes

Roel uit Belgi

Waar moet je op letten bij de aankoop van een tweedehands megane cabrio fase 2???

Greetz Roel

Timo Zuiderduin

Ik heb een phase2 Cabrio en voor een redelijk bod doe ik hem van de hand.
(net als velen hier op het forum het probleem met een eigen huis waardoor de kosten voor deze auto eigenlijk te hoog zijn)
die van mij moet als het goed is helemaal in orde zijn aangezien er laatst een grote beurt over heen gegaan is waarbij distributieriem is vervangen e.d.
zit alleen nu met een klein technisch (electrisch) probleem maar dat word dit weekend opgelost.

Roel uit Belgi

Ik heb een zwarte meg cabrio van 2000 (fase 2 met chromegrill) gevonden. Het is een 16 16V met ongeveer 75000 km op de teller. Hij heeft wel rond de grilletjes enkele blaren. Ik denk dat dat al roest gaat zijn spijtig genoeg. Maar het bod is aannemelijk veruit de beste kope die ik gevonden heb na 4 maanden zoeken. Probleem ik vertrouw de verkoper niet en hoor regelmatig dat hij rommel verkoopt. Maar ik weet niet als het bij deze wagen ook het geval is......

Dus wou ik gewoon enkele punten weten waar ik extra op moet letten bij de aanschaf van een cabrio. Maar zal het puntje op de website zeker eens doornemen. Als er nog iemand extra belagnrijke dingen heeft mag ie dat laten weten

Alvast bedankt Greetz Roel

Timo Zuiderduin

mag ik vragen wat die auto ongeveer moet kosten?

Roel uit Belgi

Hij had enkele brandplekken van een sigaret op de achterbank. Er zit een schar op het dak. De motorkap heeft roestbubbels. Als ik hem kocht zonder garantie (dat was 3 of 6 maanden dat wist hij niet uit het hoofd) Dan zou hij weg mogen voor 7800 euro

Greetz Roel

Timo Zuiderduin

sorry, maar vind het nog best een hoop geld voor een wagen waar nog best veel aan moet gebeuren.
nieuw dakkie is best duur en motorkap ontroesten en overspuiten kost ook wel weer een flink bedrag.
vraag is ook wat je verder nog tegen gaat komen,.. klinkt niet alsof de vorige eigenaar zuinig is geweest op die wagen!!
laat het kenteken in ieder geval ff natrekken via RDW (of NAP of weet ik hoe het heet) om te zien wat het verleden van de wagen is.
laat hem ook voordat je hem koopt even goed nalopen door een andere betrouwbare garage!

Ik zou zelf ff 2x nadenken voordat je er direct op in gaat

Joost-cabrio

mm ik heb dus ook een fase 2 cabrio
de duurste uitvoering en moest met 55000 km op de teller 13500 euro betalen
maar dan was hij wel met boekje en alles
dus tje dan vind ik idd 7800 euro voor een auto waar nog wat aan gedaan moet worden wel veel geld :-[
maar  ;D als je de motorkap toch gelijk wil cleanen dan is dit een zeer mooie uitkomt  :D

nou suc6

mvg joost

Timo Zuiderduin

Citaat van: megane-cabrio op 15 mei 2005, 01:36:04
mm ik heb dus ook een fase 2 cabrio
de duurste uitvoering en moest met 55000 km op de teller 13500 euro betalen
maar dan was hij wel met boekje en alles
dus tje dan vind ik idd 7800 euro voor een auto waar nog wat aan gedaan moet worden wel veel geld :-[
maar ;D als je de motorkap toch gelijk wil cleanen dan is dit een zeer mooie uitkomt :D

nou suc6

mvg joost

dat is dan weer vrij goedkoop wat jij ervoor hebt  betaald!
ik was hetzelfde bedrag kwijt voor een 1.6 16v sport met 140.000 op de teller.
en ik heb in die tijd echt heel erg lang gezocht voordat ik de juiste gevonden had voor een beetje gunstige prijs.
met zo'n lage kilometerstand zag ik ze vanaf 17.500 euro en hoger.

Marcello

ik kan een coupe bouwjaar98 kopen, (moet nog gaan kijken) deze staat vermeld als 1.6 16v  maar deze zijn er toch pas als phase 2 vanaf 1999?
kent iemand de uitvoering 'dynamique' ?
wat houdt dit in, kan hier op de div. sites niks over terug vinden!
heb twee kids ( 5 + 8 jaar), kunnen die het een beetje volhouden op de achterbank, of is het verstandiger om ze in het vervolg te laten lopen?
alvast bedankt voor de reakties!!!

coupe-monte-carlo

een fase 1 is tot ( normaal gesproken) 2-1999
voor die tijd is geen 1.6 16v gemaakt

en de dynamique uitvoering is geloof ik een fase 2 ????

en die 2 kids, een coupe heeft niet echt veel beenruimte voor ze

dus of het bouwjaar klopt niet lijkt mij, of de uitvoering en het 16v verhaal.

( naar mijn weten)

( k was een beetje traag met typen zie ik  ;D )

sebastiaan

Ik heb zelf 2 kids 5 en 2 jaar.
Voor de kleine afstanden is het geen probleem.
Maar is je auto de "hoofdauto" is waarmee je lange afstanden gaat doen
dan is het vouwen met die benen, muziek snoeihard en het gezeur
voor lief nemen? ;D

Dennis Postma

Het gebeurd trouwens regelmatig dat men bijn een phase 1 1.6e adverteerd dat het en 1.6 16V is terwijl het dus eigenlijk een 8V is  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev