Advertenties


Goedkoop adre sin buurt Gorinchem

Gestart door Cabrio2015, 31 januari 2015, 20:53:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Cabrio2015

Allen,

Heb sinds een paar weken een gele Megane Cabrio 1.6 uit 1998. Prima wagen, maar nu is er een kleinigheid.

Mijn vrouw heeft aan de bijrijderskant haar gordel tussen de deur laten zitten. De deur gaat nu niet meer open ; klinker buiten of binnen omhoog verhelpt het niet, de deur zit ineens muurvast. Ik krijg hem niet open. Ik heb nog niets losgemaakt maar is dit een moeilijke klus?
Bij de Renault garage Visscher & Kerckhoff gaf men als tip , deurklinker omhoog houden vanaf buitenzijde en dan aan de binnenkant veel kracht zetten om het open te krijgen maar wel met beleid. Dat heeft niet geholpen. iemand een tip?

Ik zoek ook een adres hier in de buurt (Gorinchem) )want de officiële Renault dealer is deze is qua werkplaatstarief/uurtarief wel wat duurder en ik zou ook graag als het kan ooit er een tweedehands onderdeel in laten zetten.

Da Likita

#1
Iemand aan de binnenzijde de deur open laten trappen en aan de buitenzijde de klink omhoog houden.
Kort en hard trappen, probeer ook op de hoogte van het slot te trappen.
Is helaas de enige manier


jorritmg

Probeer het ook beetje te smeren ertussen met wat WD40 oid , zodat het misschien iets makkelijker los gaat.
Gewoon ertussen spuiten met dat slangetje op de spuitbus

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev