Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 65

Gestart door Willem, 21 januari 2015, 09:22:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.



MarcN

#62
@mark Het meest belangrijke heb ik nu wel inderdaad. Maar voor sommige klusjes heb je toch nog specifiek gereedschap nodig, dus ipv (duur) gereedschap aanschaffen laat ik het dan liever even aan iemand anders over.

Willem

Vandaag met Mark een poging gedaan om de hatchback te verlagen, helaas zonder succes. De torsieassen zaten muurvast  l- Verder heeft Mark bij mijn coupe de wielkasten ietsjes naar buiten gerold waardoor de zomervelgen nu ook net passen op 2 tandjes verlaagd. Mits ik geen zware dingen of meer dan 1 passagier mee heb  8)7 Binnenkort maar eens op zoek naar een setje banden met wel de goeie maat zodat ik net een cm meer speling heb. Dat is genoeg. Voor de meeting volgende week blijft het eerst zo  >:D

mark

Het was eigenlijk mijn bedoeling dat het randje om zou vouwen. Maar dat randje was net iets te stevig.

En de wielkast van een coupe druk je vrij makkelijk naar buiten. Dit is bij de hatchback toch net iets steviger. Waardoor de rand ook wat makkelijker om te vouwen is.  ;)

Willem


mark

Als je iets smallere banden had. Dan had het ook al veel gescheeld. :P

Had vrijdagavond trouwens nog ff m'n goodridge staalomvochten remslangen gemonteerd.

De auto remt nu stukken beter.  !-!

En deze week nog ff een nieuwe distributieriem er op zetten. En dan ben ik voorlopig klaar met het achterstallig onderhoud.  :D  !-!

Willem

Die iets smallere banden komen er nog wel. Der is mee te rijden nu en ik ga rustig opzoek naar banden.  ;)

MarcN

Omdat ik niet kan achterhalen hoelang mijn huidige bougies erin zitten heb ik een setje NGK BKR6EZ besteld.
Ik heb er omgerekend €14,87 inclusief verzending voor betaald. Nu afwachten tot ze geleverd worden vanuit Engeland !-!


Felix

Vandaag mijn Megane opgehaald bij de schadehersteller. Ik had hem met schade gekocht, en dit is nu vakkundig verholpen! Zo is hij weer toonbaar  :P

Vóór


Na



Felix

Zeker. Ik ben er ook erg blij mee. Voor een kleine meerprijs heeft hij het portier ook meegespoten. Dus van de butsjes aan de zijkant ben ik nu helemaal af (voorlopig....) :)

Tedo

Netjes weer zo. Ook leuk dat je vaders Megane zich spiegelt in je achterbumper.  ;)

Felix

Ja was mij ook al opgevallen. Die is trouwens ook net terug van de schadehersteller 8)7 Maar dat was gewoon verzekeringswerk.

mark

haha, ik breng die van mij deze zomer ook nog een x langs de hersteller.
Maar dan moet ik eerst (ja nog steeds) mijn custom bumpers af maken.  :D
Heb er nog geen tijd voor kunnen vrijmaken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev