Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 65

Gestart door Willem, 21 januari 2015, 09:22:43

Vorige topic - Volgende topic

Igoranty

Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

matthew

Dimi

Luchtrooster en nog een perfecte pookhoes gescoord op de sloop. Nu nog die pookhoes monteren  :D

Een vraagje, ik wil er niet speciaal een topic voor openen. Is het interieur van de station/berline gelijk aan dat van de coupé? Dan heb ik het over de middentunnel, deurbakken, ...

En zijn de voorlichten ook exact hetzelfde?

Lars

Zo vandaag eindelijk het stuur en de brillenkoker gemonteerd

Ik weer blij...

Hopelijk wordt ie nog klaar tot 14-03...

mark

Ziet er goed uit.  !-!

Ik zal voortaan is wat beter rond speuren als ik weer eens op de sloop kom.  :D
Als ik dan zo'n stuur tegenkom, dan neem ik het mee.  :P

Lars

Bedankt voor de bloemen Mark.

Ik ben er ook echt trots op...zoiets vindt men niet zo snel zou er dan ook naar mate zuinig op zijn.

PS.: ik weet misschien nog een mooi stuur staan hier in R'dam. Alleen grijs van kleur als je interesse hebt...laat maar weten...

mark

Benjamin Renon

Van de week deed het dimlicht het nog maar een kant. Vandaag even bezig geweest om ze te vervangen door deze:

Ik dacht dat ik xenon had vanwege de koplampsproeiers, maar blijkbaar is het gewoon halogeen. (Misschien ga ik later nog een ombouw naar xenon overwegen. Hoef nl. nog geen automatische hoogteverstelling te hebben.)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

RobScénic

Mooi stuurtje! (Kijk er dagelijks tegenaan...) Het voordeel is dat de ring met leer bekleed is, dit slijt veel minder snel dan de gewone stuurtjes. Mijne zit er al 360000 km in, en ziet er nog steeds top uit.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

MarcN

Een aantal weken terug heb ik deze momentsleutel bij Aldi zien liggen toen hij in de aanbieding was, maar omdat ik hem eigenlijk niet direct nodig had besloten om hem niet te kopen.
Hierna had ik er toch een beetje spijt van en vandaag bleken er ineens nog 2 te liggen !-!

Ik heb er €18,99 voor betaald en het merk is Topcraft. Ik wil binnenkort mijn bougies vervangen dus dan komt hij waarschijnlijk al van pas :)

mark

Aan de grote van de momentsleutel te zien. Zal deze pas vanaf 60 Nm tot iets van 190 Nm zijn.

En bougies zijn meestal tussen de 15Nm en 20 Nm.
Dus daar zul je deze momentsleutel niet voor kunnen gebruiken.  ;)

Of deze moet toevallig lager gaan.  ;)

Tedo

Ik heb vrijwel dezelfde van de Lidl. Is inderdaad meer voor wielbouten e.d.

MarcN

Deze sleutel gaat van 28 tot 210 Nm. Voor bougies lijkt het me dan inderdaad geen goed plan (ik heb dit nooit eerder gedaan).
Dan maar even afwachten wanneer hij voor het eerst in gebruik genomen kan worden, maar stap voor stap mijn gereedschap een beetje uitbreiden kan nooit kwaad :q

mark

haha idd.  !-!

Maar met een momentsleutel, torx, steekring en een doppensetje kun je een heel eind komen.  !-!

Hiermee kun je haast de hele auto uit elkaar halen, dus echt veel meer zul je niet gauw nodig hebben.  ;)

Willem

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev