Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 65

Gestart door Willem, 21 januari 2015, 09:22:43

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Netjes Tedo!

Toevallig heb ik afgelopen weekend de lampjes vervangen van mijn kenteken verlichting. Dit is natuurlijk een veel mooiere oplossing !-!

MeganeScenic1.9dCi

'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Daan

Na het bericht van Tedo dezelfde lampjes aangeschaft. Stuk beter, mooi helder licht! Nu door naar de xenon!
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Tedo

Benjamin Renon

Vandaag nieuwe schijven en blokken voor de voorkant besteld. Ik heb de Brembo HC schijven + bijbehorende Brembo remblokken gekocht. Hopelijk is mijn duim goed hersteld dan kunnen we er eens aan beginnen. De circuitdag op Spa heeft de schijven en blokken toch iets krom getrokken. Ik heb ze af laten koelen, maar blijkbaar niet genoeg.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Yorick

Ziet er dik uit Tedo! Onderweg in Duitsland kun je de kentekens soms niet eens lezen, zo fel als die LEDjes zijn.

Goede aankopen Benjamin! Zoals mn broer altijd zegt, 'as e nog remt ist goed'  :lmao:

mark

Ja dat dacht een klant vandaag ook op m'n werk met z'n dikke bmw e93 cabrio. Het was ijzer op ijzer, dus nieuwe schijven en blokken gemonteerd.  :D

Remmen moet je gewoon altijd goed voor elkaar hebben.  !-!

Christian de Vriend

Yup,remmen en banden zijn qua veiligheid 1 van de belangrijkste dingen.

ben er alleen achter gekomen dat mn huidige set overkill is,de remblokken kunnen niet goed op
temperatuur komen,en vreten daarom mijn schijven op.

Durf gerust te bekennen dat ik hier ooit eens op bezuinigd heb........nooit meer!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

Wat had jij er ook alweer onder christian?
EBC Redstuff?

Felix

Sinds gisteren rijdt mijn Megane weer rond met een verse distributieriem, rollen, waterpomp en nokkenasversteller!
Het was een behoorlijke klus, het was immers de eerste keer voor mij. Alles is goed gegaan, hij loopt weer als een zonnetje en zonder ratelende nokkenasversteller.
Het soms moeilijk starten is helaas nog niet opgelost. Misschien als ik de nokkenassensor vervang... (?) Die ligt in ieder geval al klaar om gemonteerd te worden.

Tedo

Umpire (Robin)

Heb je speciale tools nodig gehad Felix? En heb je Dialogys gebruikt of gewoon zelf inzicht gebruikt?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Felix

Tedo

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev