Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 65

Gestart door Willem, 21 januari 2015, 09:22:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jarno27

Heb een kort vraagje. Heb laatst een mooie set schokdempers voor achter gekocht van iemand van het forum. Als ik die ga monteren,moet ik daarna de auto nog uitlijnen of maakt het voor achter niet uit ?

mark

Als je alleen de achterste schokbrekers vervangt, dan is dit niet nodig.  ;)

jarno27



Alessio

@Mark,kan je niet gewoon je torsiestaven er onderuit slijpen en nieuwe staven in monteren?
Zo heb ik dat bij mijn megane ook moeten doen en splinternieuwe staven kosten iets van een 275euro dacht ik toen.

mark

Dan geef ik liever 5 tientjes meer uit, en vervolgens de oude as weer verkopen.  ;)

En met de uitlijnapparatuur die ik op mijn werk heb, is het uitlijnen van de achteras een fluitje van een cent.
Dus daar hoef ik het ook niet om te laten.

Felix

Zojuist een Oil Catch Can geïnstalleerd. Nu hopelijk geen olie meer in het inlaatspruitstuk  :q



Willem

Goed bezig Felix.

Ik heb de wotbox van Mark met whatsapp-ondersteuning van Mark vandaag werkend gekregen. Volgende week bek ik van plan de katalysator eronder vandaan te halen en dan zal ik eens een goed filmpje er van maken.  >:D

Rob Bosman


mark


Rob Bosman

Op MP staan er verschillende te koop vanaf 30 tot 60 euro nieuw

ArjanTCE210

#146
Net als bij Davy , is er op de TCE180 een Dump Valve gemonteeerd.
Deze komt van Forge RS225 inclusief installatie bij Biesheuvel.
Het werd wel maatwerk bij Biesheuvel (Nieuwendijk) (super van ze !!)
en alles werkt goed. De standaard Forge slangen passen niet op een TCE180.
(O ja, deze was al getuned naar TCE210)

Tedo

Ziet er imposant uit ook in die kleur, Felix!  !-!
Waaraan merkte je dat je olie had in je inlaat?

Felix

Daar kwam ik achter toen ik het inlaatspruitstuk had losgemaakt, er droop toen een hele lading olie uit  8)7
Ik heb toen ook de luchtfilterbuis en het gasklephuis schoongemaakt. Een paar maanden later zag ik alweer wat plakkerigheid in die buis zitten, waarom ik besloot er een oil catch can tussen te zetten  :)

mark29


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev