Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 65

Gestart door Willem, 21 januari 2015, 09:22:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

meganofiel70

pffff....ga morgen voedingkabel trekken voor een subje in m,n grand tour.....wish me luck :?


Davy180tce

Volgende week vrijdag word er bij mij de dump valve gemonteerd kan niet wachten!!! Op men megane 3 180tce😊😊

matthew


meganofiel70

mooie nervasports 17 inch gescoord met de censoren d,r bij. !-!

Rob Bosman


meganofiel70

als ze er onder zitten plaats ik foto.s.....moet eerst effe zien hoe dat in z,n werk gaat,zal vast wel lukken denk ik Y

Rob Bosman

onder je auto monteren of de foto's plaatsen  :D

Ik wil straks weer 2 verschillende breedtes hebben achter 215 en voor 195 dat vindt ik heerlijk rijden alleen zit ik nu met 2 verschillende velgen geen porem

jarno27

#128
Vanavond gaat het gebeuren ! De dikke espace lip gaat eronder
met hulp van igoranty.
Blij als die er onder zit nu week zonder lip gereden en is erg kaal gezicht.

Benjamin Renon

Nieuwe voorruit laten monteren ivm steenslag en daarna een mooie streep naar het midden toe. Er was eerst een verkeerde besteld, maar vandaag is de juiste er in gezet.
Mijn deur was door de wind open gewaaid tegen de bus van diegene die ruit plaatste. Erg kleine beschadiging op de stootlijst en besloten om dit niet verder af te wikkelen via schadeformulieren. Dit pak ik nog wel mee als er een nieuwe voorbumper op komt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

MarcN

Toevallig heb ik vandaag ook een nieuwe voorruit laten plaatsen ivm scheuren. Alleen de regensensor hebben ze niet erg netjes gedaan zag ik toen ik thuis kwam, dus morgen maar weer terug.

mark

Ik had via ebay een bedrijf in polen gevonden die torsieassen reviseerd.
Dus ik met dat bedrijf gemailt, en gevraagd of ze ook megane assen reviseren. En dat doen ze ook. (ze doen trouwens alle renault, peugeot en citroen torsieassen)

Een fase 1 megane as kost 290 euro incl. verzendkosten
En een fase 2 as kost 330 euro incl. verzendkosten.  !-!

Dus ik ga een achteras bestellen.  !-! omdat bij mij de torsieassen vast gerot zitten.  ;)


Het bedrijf heet antalex

Rob Bosman

Jammer dat de website geen taal keuze heeft, prijzen zijn wel gunstig

mark29

Maar een gebruikte achteras kun je hebben voor ca  100 euro.

mark

En dan moet je nog maar afwachten of je de torsieassen nog los kunt krijgen.  ;)
Ik heb er al een andere as onder zitten, maar hier zitten de torsieassen vast gerot.

En hier zitten nieuwe rubbers in, nieuw likje verf en de torsiestaven zijn gangbaar.  :)

En mijn oude as verkoop ik straks weer, dus de kosten vallen wel mee.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev