Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 65

Gestart door Willem, 21 januari 2015, 09:22:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Willem


Willem

Ik heb in navolging van Yorick en Paul ook een bumper in de juiste kleur gevonden.  :D

Igor had er eentje voor me gespot op de sloop  !-! In m'n eigen zat al sinds aanschaf een scheur aan de passagierszijde en doordat de auto verlaagd is en de lip af en toe schaaft kwam er meer druk op en is de scheur groter geworden. Ben ik daar eindelijk van af.  :)

matthew


MarcN

Mijn LED's uit Hong Kong waren geleverd, dus meteen gemonteerd.
De kleur 'pure white' als interieurverlichting is even wennen, maar er komt wel een hoop licht vanaf !-!

Misschien dat ik later nog eens warm white probeer, want voor die paar euro kun je best wat experimenteren.


Igoranty

Mooie lampjes! waar heb je die besteld, via Ebay? Eventueel een linkje mogelijk?(A)
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

MarcN

Inderdaad leuk spul voor het geld! Omgerekend €2,20 voor 10 stuks.

Ik weet alleen niet of er in jouw Megane ook T10 W5W gaat? Bij deze het eBay linkje: Klik

[edit: een bericht direct boven je reactie daarop hoef je niet te quoten]

Willem


Tedo


Rogier

@mvnuland, je hoeft de tekst boven jou niet te qouten ;) anders komt oom forum agent langs ;)

en heb je ze er al in zitten, ben wel benieuwt hoe het eruit ziet.

Tedo


MarcN

@Rogier: Oops, ik zal er voortaan op letten :) Ik zal aankomend weekend eens kijken of ik het resultaat goed op de foto kan krijgen.

@Tedo: Warm wit dacht ik inderdaad ook al aan! Even naast elkaar vergelijken wat ik het mooist vind. Het is nu misschien wel iets té wit.

Tedo

Led lampen tonen altijd koeler. Ik heb in mijn Megane's voor warmwitte led's gekozen.

GhansCore


Heb nu op deze manier een open luchtfilter gemonteerd.
Hij paste precies in de koker van de originele filter en krijgt zo dus ook alleen maar koude lucht plus de koker dient ook nog eens als klankkast voor een heerlijk geluidje! !-!
Wat vinden jullie van deze montage?
Hij raakt de motorkap nét niet dus dat zit ook wel goed :)

Tedo

In mijn R19 zat het K&N vervangingsfilter ook in een ronde box. Dus lijkt mij dat het zo wel kan.

Lars

Ik heb vandaag een setje aluminium handgrepen voor van binnen en een compo-setje Pioneer speakers 170W incl. verloopkabels in mijn portieren gemonteerd. 

Dit alles gister uit een Scenic van de sloop gedemonteerd en mogen meenemen voor 25,- euro. !-!

Hier wat foto's!




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev