Advertenties

klets maar raak DEEL 215

Gestart door Willem, 6 januari 2015, 10:16:47

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Gefeliciteerd en een snel herstel toegewenst, Michiel!

Roadkill (Michiel)

Ja wat is snel? Moet in totaal 6 weken gips, daarna "revalideren" en dan ga ik dus 2 weken nadat het gips eraf is een weekje met vakantie.... Oftewel mijn baas vind het een eeuwigheid voor ik weer terug ben :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Yorick

Beterschap kerel.
Ben benieuwd wat je dochter van de Clio vindt  8)

Roadkill (Michiel)

Wij ook maar we wachten tot ze haar rijbewijs echt in handen heeft
Slow&Low

Rogier

Hierbij 2 foto's van mijn oude coupé, deze foto's zijn gemaakt door een vriend van mij, hij fotografeert zo nu en dan ook voor het auto blad Automaxx. Hij doet dit als hobby erbij.

Deze foto heeft onze Dennis en stefan gemaakt, dit was op de terug weg van Automaxx streetpower op het circuit park in Assen.

Deze foto is gemaakt in Nieuw-Bergen op de franse autodag. De bodykit van de auto zat er net op niemand van de club had toen mijn oude auto zo gezien.

En ik vond nog een mooie foto die Yves gemaakt heeft, volgens mij is dit de oude cabrio van Kenny. Ik heb deze foto bewaard omdat ik toen ook van plan was om mijn motorkap door te laten lassen zoals het hier op de foto is gedaan.

Christian de Vriend

ik heb wel eens een foto gemaakt met mn iphone op de snelweg,toen we de tourtocht in twente
hadden,jammer genoeg ben ik die fotos kwijt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

dat weet ik inderdaad nog. misschien heb ik die nog wel ergens op staan. toen was ik met robin naar de tourtocht gegaan.

Christian de Vriend

Klopt,op een gekke manier was het toch een aardige foto.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

Ik heb afgelopen weekend een "nieuwe" auto gekocht!! Wat is het is geworden zien jullie einde van de week als ik de auto ga ophalen !-!.

Het is in ieder geval een Mégane geworden 8)

Roadkill (Michiel)

Gefeliciteerd man, verwacht wel dat je hem wel ff irl komt showen bij mij thuis ;)

Verder heeft Denice haar Clio gekregen, en ze zit er serieus om 12 april te chauferen naar Kampen! Maar ze heeft ook nog wat plannen om aan de auto te tunen, velgen wil ze goud hebben,  wimpers, en de logo's blingen... Het word dus een Clio Wilma zeg maar..... Vanochtend een nieuwe hu ingbouwd met bt en mp3 en ipod/iphone control, en gisteren heeft ze Wilma dus helemaal gewassen en uitgezogen, ze is er helemaal happy mee.
Slow&Low

Heatzone (Mark)

Dat komt wel goed hoor Michiel :)

Heatzone (Mark)

Gisteren mijn "nieuwe auto" opgehaald bij Renault in Weesp, een Megane GT uit 2008!!  :grin: :grin:

Ard Klok

Roadkill (Michiel)

Ziet  er leuk uit, maar wil hem in het echt zien ......
Slow&Low

Tedo

Mooi! Een GT 165 zo te zien?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev