Advertenties

klets maar raak DEEL 215

Gestart door Willem, 6 januari 2015, 10:16:47

Vorige topic - Volgende topic

Dante

Net ff wat berichten uit het meetingtopic hier naartoe verplaatst !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Da Likita

Dat is, Mark. Voor bepaalde stukken wil ik dat risico lopen maar voor heel veel dingen niet.
Ik bestel eigenlijk alles bij ons op de zaak of laat daar de nummers opzoeken. Door de ervaring die de magazijnier heeft kun je er bijna altijd zeker van zijn dat het klopt of het moet zeker al verkeerd staan in Dialogys wat helaas ook nog voorkomt. Cross reference helpt dan weleens haha. Lang leve het internet !

Roadkill (Michiel)

Vandaag de Clio opgehaald die Paul te koop had, niet voor mezelf maar voor onze dochter, nu hopen dat ze dinsdag dan toch eens slaagt voor haar rijexamen :D Ding rijd nog hartstikke goed voor zijn 280K op de teller (oh btw niks vertellen want ze weet er niks vanaf, officieel zijn we onderweg geweest voor een motorblokje voor de snorbrommert :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Wat leuk Michiel, nu maar hopen dat ze slaagt.

Roadkill (Michiel)

Echt wel, heb voorlopig een chauffeur nodig ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Ard Klok

Leuke eerste auto een Clio. Hopen dat ze slaagt inderdaad.

Tedo

8 jaar gehad, dat model (andere uitvoering/motor). Leuke startersauto. Nu alleen nog slagen!

Yorick

Back in town people!
Skiën is goed gelukt! 8 lessen gehad, van de blauwe en rode pistes af geweest.  !-!
En de knie nog heel, niet onbelangrijk.  :play:

matthew

Benjamin Renon

foto op de beginpagina is aangepast!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

de oude RS van Matthew. het blijft een mooie auto, alleen mis ik toch wel het Renault logo in de neus.

Paul

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 28 februari 2015, 19:51:24
Vandaag de Clio opgehaald die Paul te koop had, niet voor mezelf maar voor onze dochter, nu hopen dat ze dinsdag dan toch eens slaagt voor haar rijexamen :D Ding rijd nog hartstikke goed voor zijn 280K op de teller (oh btw niks vertellen want ze weet er niks vanaf, officieel zijn we onderweg geweest voor een motorblokje voor de snorbrommert :D )

Alles goed gegaan met je enkel. En is je dochter geslaagd ?
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Willem

Ik ook Rogier, de voorkant doet me denken aan Voldemort. Het logo is de neus  :D

mark

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev