Advertenties

klets maar raak DEEL 215

Gestart door Willem, 6 januari 2015, 10:16:47

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Mooie ruimte inderdaad en leuke foto's 8).

Ik zoek eigenlijk een Mégane die max 6.000 euro mag kosten, liefst iets lager! De kilometerstand onder de 140.000, maar dit is meer gevoelsmatig. Want ik koop er liever een met iets meer kilometers en een goede historie dan andersom  8)7.

Als het een 2.0 16v is dan het liefst in het blauw of zwart en de GT mag best in een andere kleur op lichte kleuren na :P.  Deze was mij bijvoorbeeld opgevallen:
http://voorraad.autodatawheelerdelta.nl/renault/megane/20-16v-dynamique-luxe/occ1439898-3fde5

@Michiel, klopt nu woon ik nog geen kilometer van jou vandaan :P

Tedo

Dan is deze turbo in beige angora misschien een goed alternatief voor een GT (want zelfde motorblok)?

Heatzone (Mark)

Ja, dat heb ik altijd gezien als een phase 1 GT, aangezien alles aanwezig is behalve het stylingspakket van de phase 2 GT.

Deze kleur vind ik helaas te licht... Mijn cabrio was in Gris Boreal en alhoewel deze mooi kan glanzen is de beloning van een donkere auto polijsten vele malen hoger  :q

Tedo

Beige angora was toch wel dé (parelmoer)kleur voor de Megane II ph. 1 Werd ook op/in de folder gebruikt.

Heatzone (Mark)

Hmmm, haha ik heb een keer de blauwe Clio van een vriend gepoetst en sindsdien ben ik eigenlijk verliefd geworden op de blauwe kleur  :shocked:

Tedo

Ik kan je uit ervaring vertellen dat beige angora ook het poetsen waard is. Ik had een lease grand tour in die kleur.
Het is eigenlijk gris boreal maar dan wat grijs-bruiner. Mooie gloed zit erover, beetje paarsig met een bepaald licht en weertype.
Maar goed; het is smaak natuurlijk.  :q

Roadkill (Michiel)

@Mark ik knal binnenkort wel ff langs op de brum(of hinkel,als ik onder het mes ben geweest), hemelsbreed is het veel minder dan een kilometer hoor P.b. me anders ff voor je adres en per wanneer je er in trekt
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

YVE5

en dan merk ik ineens dat mijn auto hier in de spotlights staat op de mainpage.  geweldig!!! thanks :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Karin

Yves, dat werd toch wel eens tijd. Wel een heel verschil zie ik, met hoe hij er nu bijstaat.

YVE5

haha, ja inderdaad, nu is hij helemaal om naast te wenen.... maar nog enkele maandjes doorbijten en hij staat helemaal naar mijn zin! :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Rogier

Zoals ze altijd al zeggen hé, geduld is een schone zaak.

mark

Haha vanavond heb ik een bmw er uit getrokken met een stoplicht sprintje de snelweg op. Weet zo het type niet, maar het was wel een wat nieuwer type.  !-!

Die zat mij een beetje te bumperkleven. Dus toen we bij de stoplichten kwamen, heb ik de bmw is ff laten zien wie de baas is.  :D

Rogier

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

mark

haha, nee ik kom niet op tv.  :D

Mocht die bmw willen dat die afsloeg.  :D Dat ding kon me gewoon niet bij houden.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev