Advertenties

klets maar raak DEEL 215

Gestart door Willem, 6 januari 2015, 10:16:47

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

@ Willem, hebben zij beide kanten goed ingespoten met bijv. wd-40, de weken voordat zij langs kwamen? Dit scheelde een hele hoop bij mijn Mégane. Bij mij wilde 1 kant absoluut niet los en de andere kant ging vrij gemakkelijk. Toen hebben wij vanuit het midden van de as de andere eruit geslagen !-!

Ik ben sinds kort in het bezit van een mooie hoekwoning met garage, met 2 auto's en een vriendin zonder rijbewijs was het helaas tijd om afscheid te nemen van 1 van de Mégane's. Afgelopen zaterdag is mijn Megane 1 ph1 2.0 16v verhuist naar Zeeland. Mijn Mégane 1 ph2 1.6 16v cabrio is ook verkocht en blijft binnen de familie !-!.
Nu ga ik opzoek naar een opvolger.

Sinds kort ben ik daarop op zoek naar een Mégane 2 (hatchback), ph1 of ph2 met een 2.0 16v of de GT met een 2.0 16v turbo. Mijn grootste hobby is het detailen van auto's en daarom ben ik opzoek naar een mooie blauwe of zwarte Mégane 8).

Willem

Gefeliciteerd Mark  !-!

En ja ik geloof dat ze dat wel gedaan hadden. Misschien binnenkort nog eens proberen en dan niet met WD-40 inspuiten, maar met Imal dat is echte kruipolie.  Y

Yorick

Gefeliciteerd met je woning Mark!
Komen de Méganes wel weer op het forum denk je?
Ben benieuwd met welk beestje je je binnenkort komt presenteren  8) Succes met de zoektocht!

Rogier

Een mooie metalic rode Hatchback is ook erg mooi Mark, vooral als de auto gepoetst is, dan komt er iets van een oranje gloed over de auto heen !-!

Tedo

Ik weet niet wat je budget is, en of je schrikt van auto's met meer dan een ton op de klok, maar dit is wel een leuke.

Rogier

daar zit een mooie interieur in, en mooie velgen heeft die !-!

Roadkill (Michiel)

Gefeliciteerd Mark, zal ik je wel vaker tegenkomen denk ik zo ;-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Tedo

@Rogier: het is een GT uitvoering, alleen met 2.0T 165 en 2.0 DCi 150 geleverd. De velgen zijn 17" Celsius velgen. Ik heb ze ook maar dan in het zilver.

Dredan

Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Willem

Mooie scherpe foto's Andre  !-! Was een gezellig dagje.

Yorick

Nice  !-!
Ik mis alleen de Még van Mark.

Igoranty

Hij was afwezig vanwege sneeuw de dag daarvoor  :D :D
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Tedo

Willem

Werkplaats op m'n vader zijn werk waar ik zo nu en dan wel eens mag sleutelen als er thuis te weinig ruimte of gebrek aan het juiste gereedschap is.  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev