Advertenties

klets maar raak DEEL 215

Gestart door Willem, 6 januari 2015, 10:16:47

Vorige topic - Volgende topic

Benjamin Renon

In mijn RS zit ergens een Parrot mki9000 ingebouwd. Nu wil ik deze vervangen door de mki9200 die ik nog heb liggen. (Vind het schermpje handig zodat ik kan zien wie belt). Ik heb afgelopen zaterdag heel erg snel gekeken waar de bluebox zou kunnen zitten. Ik dacht onder de afdekkap bij het klokje, maar daar zit niets. Wat is een veel gebruikte plek om de bluebox weg te werken in een Megane 2?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

We kunnen het eens zijn of niet op het onderwerp taal, feit is wel dat we de hierboven aangehaalde (overigens niet door mij) opgestelde regels enigszins moeten respecteren. Anders wordt het echt een zooitje. Ik ken overigens ook andere fora waar op deze manier met taal(gebruik) omgegaan wordt.
En dyslexie is een bekend probleem, waar je meestal niets aan kan doen. Maar ik zie ook posts waar men gewoon vergeten is achterom te kijken wat er nou eigenlijk getypt is. Dat is m.i. geen kwestie van niet kunnen, maar van niet willen.

mark29

Daar onder het kachelhuis bij het pollenfilter of boven het dashboardkastje.
Achter de radio word ie ook vaak weggedrukt al is dat vaak heel erg krap.

Benjamin Renon

Thanx voor de info, dan ga ik hopelijk van het weekend nog eens op onderzoek uit.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Timelord

Januari een nieuwe Scenic gekocht (ca 31.000) . Nu heeft Renault weer reclame met extra 4500 euro, dus ik denk: eens kijken wat ik voor m'n auto terugkrijg.
Wat denk je ? 18.000 euro !!!!!.

Terwijl ik enkele jaren geleden een 6 maanden oude Scenic wilde kopen en die moest 26.000 kosten.

Dus tuffen we vrolijk verder in onze huidige Scenic.  !-!

Yorick

Allemachtig. Dat gaat hard.

Nouja, mooi verder tuffen idd  !-!

Timelord

jarno27

_o_ yeeeh er bestaan nog steeds revisie kits voor de hydraulische pomp van de megane cabrio. Van de zomer weer lekker electrisch werkend dak o-)

Rohald

Even voor alle zekerheid: mijn beide mistlampglazen aan de voorzijde zijn gescheurd (al het glas zit er wel nog in). Nu moet ik binnenkort voor de apk.
Is dit nu wel of niet afkeur? Ik neig naar niet. Maar ik wil niet voor verrassingen komen te staan.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

matthew

mark

En als de apkmonteur moeilijk doet kun je altijd nog de stekkertjes van de mistlampen los trekken.  ;) want als ze het beide niet doen is het ook geen afkeur.

Tedo

is het niet zo dat het ook niet scherp mag zijn? Dus een barst is oké, maar een scherf eruit niet?

mark

Of dit voor de mistlampen voor geld weet ik trouwens niet helamaal zeker. (maargoed daar kan je zo de stekkers van uit trekken)

Maar voor de achterlichten, mag er geen wit licht door schijnen.  ;) (dus geen stukken er helemaal uit zijn. )

matthew

Het gaat om voor en er zit een scheur in, dus apk geen probleem.
Bij stukje glas eruit ,mistlampunit demonteren. Deze zit wel geteld met 1 boutje vast.

Rohald

Er is geen glas uit. Je voelt wel de scheur zitten.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev