Advertenties

klets maar raak DEEL 215

Gestart door Willem, 6 januari 2015, 10:16:47

Vorige topic - Volgende topic

Willem

Ziet er mooi uit. Wanneer krijgen we meer foto's?

mark

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Heatzone (Mark)

Foto's volgen nog heren !-!.

Het is inderdaad een GT met de 2.0 turbo met 165pk 8)! De auto heb ik nu een paar dagen en het rijdt echt fantastisch goed. Buiten alle luxe die de GT sowieso al heeft is deze ook nog voorzien van een origineel navigatie systeem. De kaarten zijn alleen iets gedateerd :P.

Ik kom de auto een keer laten zien Michiel !-!

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Ik heb hem pas sinds vrijdag hoor :P

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Paul

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  9 maart 2015, 14:28:52
Gefeliciteerd man, verwacht wel dat je hem wel ff irl komt showen bij mij thuis ;)

Verder heeft Denice haar Clio gekregen, en ze zit er serieus om 12 april te chauferen naar Kampen! Maar ze heeft ook nog wat plannen om aan de auto te tunen, velgen wil ze goud hebben,  wimpers, en de logo's blingen... Het word dus een Clio Wilma zeg maar..... Vanochtend een nieuwe hu ingbouwd met bt en mp3 en ipod/iphone control, en gisteren heeft ze Wilma dus helemaal gewassen en uitgezogen, ze is er helemaal happy mee.

Wimpers en gouden velgen??
Arme clio  :D

Waarschijnlijk ben ik er ook de 12e
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dante

Ik heb nog wel een gouden setje...... :nana:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Morgen gaan we andere bandjes halen voor de Çlio, en dan kijk ik ook meteen ff welk type remmen er op zitten ( we zijn nog steeds erg happy met de clio hoor, maar degene die hem heeft goedgekeurd is wel toe aan een geleide hond.... :D:D) En daarna nog ff door naar de sloop, nog ff wat kleine dingetjes,  maar leuke dingen om met Denice samen te doen
Slow&Low

Paul

Clio 3 1.616v Initiale

Roadkill (Michiel)

Remblokken zijn bijna op(schijven lopen ook behoorlijk richting pensioen ) en de banden hadden nog minimaal profiel.... nou ja aan de buitenkant, binnenkant had niks meer. Maar de remmerij kost via beetje zoeken op inet bijna niks, en net als de banden zijn het nu eenmaal slijtage gevoelige onderdelen, maar had niet meer apk goedgekeurd mogen worden. Maar goed we mochten geen nieuwe auto verwachten en verder is ze er erg blij mee en rijd ie ook prima ( oftewel geen spijt van aanschaf hoor ;) )
Slow&Low

Paul

Ik dacht eerst ook dat die banden niet goed meer waren.
Maar als je puur apk technisch gaat kijken, dan moet hij in de hoofdgroeven minimaal 1.6mm hebben
Deze banden hadden nog meer dan 3mm, de buitenkanten hoef je niet te meten (kan ook niet met dit profiel)
Remblokken wist ik niet, dacht eigenlijk dat dat nog voldoende was.
Hopelijk kan ze er mooi een tijdje mee vooruit !-!

Clio 3 1.616v Initiale

Roadkill (Michiel)

Nou de binnenste hoofdgroef is zeg maar nog 0,0001mm... en van de remmen, dat viel mij ook pas op dat ik het wiel er af haalde, remmen doet ie voor de rest goed hoor. Maar goed een setje remblokken voor de clio kan ik al goedkoper krijgen dän remblokken voor mijn mtb :D
Slow&Low

Rogier

Ik zag net op de RDW site dat mijn oude coupé verkocht is en weer rond rijdt. Ben benieuwt of we de auto nog een keer terug zien op een meeting.

Gaan er nog mensen naar de openings meeting van de RTC misschien dat ie daar staat.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev