Advertenties

klets maar raak DEEL 215

Gestart door Willem, 6 januari 2015, 10:16:47

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Volgens mij is Voldemort van Harry potter toch?, ik heb daar maar 1 aflevering van gezien en dat is deel 1. Ik vond harry potter echt niks aan dus ik heb geen idee over wie jij het hebt :P

Rogier

Ik kwam laatst op mijn externe hardeschijf nog wat foto's tegen van mijn oude coupé van een foto shoot. en van foto's die ik gemaakt had in België.

De foto's van de shoot zal ik binnenkort eens plaatsen.

Willem

Haha dan wordt het lastig Rogier.  8)7 Voldemort is inderdaad van Harry Potter.

Ben wel benieuwd naar je foto's, heb het altijd een dikke coupé gevonden en vind het jammer dat de foto's in je oude project topic niet allemaal meer zichtbaar zijn.

Rogier

Ik heb geen projectenpagina meer van mijn oude coupé die heb ik namelijk allemaal verwijderd omdat de helft  niet meer zichtbaar was.

Rogier

Ik heb op mijn dropbox 2 leuke foto's gevonden van mijn vakantie in belgië, deze foto's zijn gemaakt vlak bij een vliegtuig basis, de bewaker van het terrein kwam nog even langs om te vragen wat ik aan het doen was, toen ik vertelde zei hij binnen op het terrein kan je mooiere foto's maken, maar het was al gesloten dus mocht ik er niet meer op jammer genoeg.

Willem

Mooie foto's Rogier  :9~

Geen projectpagina? Wat is dit dan?

Rogier

Dat is appart. Ik zou zweren dat ik alles weg had gehaald.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Paul op  4 maart 2015, 23:30:42
Alles goed gegaan met je enkel. En is je dochter geslaagd ?

Dochter is geslaagd! En zodra ze haar rijbewijs daadwerkelijk heeft krijgt ze haar verrassing ;-) Operatie is goed gegaan dus dan kan ze mij ook af en toe rondrijden :-D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Ard Klok

Roadkill (Michiel)

Zeker weten, op mijn werk denken ze daar iets anders over, maar gelukkig begrijpen ze het wel (maar komt ze niet uit :-D)
Slow&Low

Willem

Gefeliciteerd en succes met herstellen  !-!

Karin

Michiel, succes met het herstellen en feliciteer je dochter met het slagen.

Benjamin Renon

Gefeliciteerd met het slagen van je dochter. Sterkte met het herstel. (en voor werkgevers gaat het herstel altijd te langzaam!)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Dank jullie wel, en ik heb nu eindelijk eens de tijd om wat films en series te kijken die ik al ff wilde kijken :-) En wat fora's te bekijken die er wat bij inschoten de laatste tijd :-D
Slow&Low

Rogier

Ik probeer de foto's online te krijgen, maar dit werkt helaas niet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev