Advertenties

klets maar raak DEEL 215

Gestart door Willem, 6 januari 2015, 10:16:47

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Misschien weet 1 van jullie heren het antwoord, dan hoef ik geen topic aan te maken :P

Hoe leer je ook al weer de ramen in van de Megane 2, toch helemaal naar beneden en dan weer helemaal naar boven? Dan zou het toch goed moeten zijn?

Ik heb mijn accu eraf gehad vanwege mijn ruitenwisser motor, nu gaat de bestuurders kant niet meer in 1x open en dicht (niet meer helemaal naar beneden en of naar boven)

Willem

Even de zoekfunctie gebruiken Rogier  ;)

Dit is denk ik wat je wilt weten: klik

Rogier

Ik heb serieus de zoek functie gebruikt, alleen ik kreeg geen hits.

Thanks willem je bent goed bezig vandaag :P

Willem

Ik geloof je hoor.  :)

Haha bedankt  !-!

Timelord

Zoals beloofd:
foto's van de Megane en de Scénic. Helaas niet van de zijkant, dat komt nog.

Tedo

Timelord

Ja zo goed als. We wilden eerst voor een metallic red gaan, maar toen we de kleur buiten zagen staan viel hij tegen voor de Scenic.
Dit vonden we er het beste bij passen.

Tov de Megane zijn we er op vooruit gegaan, maar Renault heeft toch (net als vele andere) de vernieuwingsdrang iets te ver doorgevoerd.
In de Megane kon je bv dmv een knop op de navigator, schakelen tussen donker en licht beeld. Ook kon je bepalen wat je wel en jiet wilde zien in het navigatiebeeld.
Die optie is er niet meer. (of ik heb hem niet kunnen vinden).

Maar, hij rijdt heerlijk, ben zeer blij met de achteruitrijcamera en ook het start en go werkt perfect.

mark29

ramen inleren, iets naar beneden doen, 2 klikjes is al zat, dan naar boven en dan aantal seconden vasthouden.

racebeest

Hahaha super leuk mijn Racebeestje op Google maps! Now the whole world can see my car!  o-)

leuk! !-! !-! !-!

racebeest

Timelord

Staat hij daar niet een beetje link ? Beetje schuin...

Timelord

Dimi

Iemand die toevallig weet of de deurbakken, gordels, deurlijsten en dergelijke bij een pré fl hetzelfde zijn als bij de fl?

Het gaan om onderdelen van een '98 coupé voor mijn 2002 coupé.

Tedo

Leuk; je auto op Google. Daar zou een apart topic voor moeten komen ;)

Timelord

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev