Advertenties

klets maar raak DEEL 215

Gestart door Willem, 6 januari 2015, 10:16:47

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

ik vindt jou ook jong hoor cabrioliefhebber !-!

Christian de Vriend

En dan besef je dat je een oude ... bent geworden.

project in de schuur,en een kinderzitje in de gezinsbak  :q

De tijd gaat maar al te rap.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

ja inderdaad christian, of zoals ik de auto verkocht en een normale auto er voor terug kopen en er helemaal niks meer mee doen :q

Tedo

Neem van mij aan dat het vanzelf wel weer gaat kriebelen.
Ik heb nog nooit een auto gehad waar ik niet zelf iets aan veranderd heb, al was het maar de velgen.

Rogier

Als je zo denkt dan heb ik alleen de auto verlaagd, en een andere radio erin gedaan. verder zal alleen mijn oude audio overgezet worden en verder gaat er niks gebeuren.

Maar we dwalen af hier misschien kunnen wij het voort zetten in de klets maar raak topic.

Stefan

Ik knutsel zo her en der ook nog steeds wel wat aan de auto hoor.
Gaat nu alleen wat rustiger en bewuster als vroeger.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

denk ook niet dat het zo rap gaat nu onze kleine er is,komt erbij dat als er iets aan de 16v
moet gebeuren,dan neem ik vrijwel nooit standaard spul,en alles kost sowieso duurder qua
(upgrade) onderdelen vergeleken met de 1.6e.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

Jup haha. Als er iets stuk gaat is het tijd voor een upgrade.  :D

Rogier

oh nee zo is het bij mij niet, zodra er iets kapot gaat dan komt er gewoon weer een originele op. ik heb altijd gezegd ik doe het maar 1x daar na niet meer.;)

Da Likita

Dan moet je geen Renault gaan rijden, Rogier. Ook met originele stukken kan het snel weer kapot gaan.
Ik vindt altijd als je iets moet vervangen en je kunt het krijgen van een leverancier die enkel en alleen dat onderdeel fabriceert. Dus een hoop ervaring en prijs technisch goedkoper. Dan haalt Renault dat daar ook. Die gaan echt niet iets fabriceren wat een ander goedkoper kan maken. Kijk maar naar de Bosch pompen of de remblokken. Zelfde spul maar origineel (de welbekende Renault stempel) of een bosch stempel voor de helft van het geld. Dan kies is toch voor het 2de.
Uiteraard niet met alles maar heb zeker mijn voorkeur als het gaat om bepaalde onderdelen.
Banden die Renault levert of zelfs de motrio banden gaan er bij mij echt niet op. Zijn misschien niet slecht maar het kan altijd beter  ;)

mark

Ik heb in mijn tijd bij de dealer vaak genoeg met motrio onderdelen gewerkt. Die meuk wil ik niet op mijn outo hebben.  :neen: slechte ervaringen mee.

En voor de banden natuurlijk gewoon kijken welke band het meeste grip heeft bij nat en droog wegdek. Meestal kom je dan bij michelin en dunlop uit. Heb zelf de nieuwe blusport van dunlop. Top bandjes  !-! En nog a labels ook.  :D

Rogier

ik doel meer op Mark helspawn, hij zei namelijk zodra er iets kapot gaat dan doet hij een upgrade. ik zelf niet meer. dus of ik nou een renault rij of een ander merk, bij mij komen er gewoon weer originele spullen op de auto, dus geen upgrade naar bijvoorbeeld greenstuff remmen of een k&N luchtfilter enzo.

willem ik heb al eens voorgesteld om het te verplaatsen naar de klets maar raak topic, maar het werdt niet gedaan :q

Da Likita

Da Likita

Op die manier Rogier. Upgrades kan inderdaad maar je hebt gelijk. Origineel is garantiewijs altijd een betere optie aangezien Renault daar wel achter staat en soms krijgt je net dat beetje extra service daardoor.
Mark, het is gewoon vreemd als je de prijzen gaan vergelijken van de oliefilters bv. Wat is het verschil in werking ? Eigenlijk al geen origineel stuk meer ?
Banden van Motrio zijn goed om te driften, niet om te rijden. Oproken die handel haha

mark

Haha.  :D

Maar ik heb vaak genoeg kromme motrio remschijven gemonteerd.

Of je besteld een motrio waterpomp, en vervolgens past het helemaal niet. ( en nog het ergste: het was op mijn eigen auto op een zaterdag.  >:(  )

Dus daarom hoef ik die troep niet.  ;)

Als het kan, dan kies ik voor bosch of febi bilstein

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev