Advertenties


trekhaak

Gestart door jagertje, 3 januari 2015, 11:17:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jagertje

hallo,
ik wil een trekhaak onder onze renault megane 1400 cc hb van 2005 monteren.
Mijn vraag is of de gaten voor montage trekhaak standaard geboord zijn of moet ik dit nog doen.
Heeft iemand van jullie ervaring hiermee.

graag een reactie.

gr jagertje.

mark29

Dit is allemaal voorbereid.
Als je straks een trekhaak klaar hebt liggen, kan je ongeveer zien waar die in de balken komen.
Dan kom je er ook vanzelf achter dat je die sealtjes weg kan halen en daar de bouten in kan draaien.
Het is niet moeilijk hoor, wijst van zelf de weg.

Zorg wel voor goede bouten en dergelijk, niet lukraak wat pakken.
Complete nieuwe trekhaak met stekkerdoos en bekabeling hoeft ook niet zo veel te kosten.

Tedo

[edit] de twee topics over de trekhaak samengevoegd. [/edit]

jagertje

#3
Citaat van: mark29 op  3 januari 2015, 12:54:02
Dit is allemaal voorbereid.
Als je straks een trekhaak klaar hebt liggen, kan je ongeveer zien waar die in de balken komen.
Dan kom je er ook vanzelf achter dat je die sealtjes weg kan halen en daar de bouten in kan draaien.
Het is niet moeilijk hoor, wijst van zelf de weg.

Zorg wel voor goede bouten en dergelijk, niet lukraak wat pakken.
Complete nieuwe trekhaak met stekkerdoos en bekabeling hoeft ook niet zo veel te kosten.
Citaat van: Tedo op  4 januari 2015, 10:20:47
[edit] de twee topics over de trekhaak samengevoegd. [/edit]

dank je mark kan met een gerust gevoel nu uitzien naar een trekhaak.

gr Fred

[edit: dubbel bericht verwijderd]

duckie1098

Ennn,kit die balken helemaal dicht als de trekhaak steunen gemonteert zijn.Er gaat veel kit in, maar je hebt dan in ieder geval geen lekkage / water in je kofferbak.

groetsels,

Ben

jagertje


duckie1098

Koop ook vooral een kabelset specifiek voor jou model auto.Geen universele.Heb je zo aangesloten dan, zonder problemen.

groetsels,

Ben

dannyfm

Ik heb er 1 op de onderdelerzoeker gevonden compleet met kabel set etc. Ik had hem er zo onder. Ik moest wel me achter bumper demonteren en de metale balk verwijderen. In de kofferbak zitten per kant gaten doe afgeplakt zijn. Daar draai de de bouten door vast. Bedrading word via de achterlichten naar binnen gebracht en via de connectoren van de achterlichten aangestuurd. Was even een rottig klusje maar de 2e keer doe je het zo.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev