Advertenties


ruitenwisser voor werkt niet meer

Gestart door Rogier, 28 december 2014, 19:31:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

vanmiddag ging ik samen met mijn broertje de winterbanden verwisselen. onderweg naar hem toe wilde ik de ruiten schoonmaken, toen ik de wissers aan wilde zetten hoorde ik een harde bonk en me ruitenwissers deden het niet.

nu heb ik de zekering in en bij de accu na gekeken (niet de hoofdzekeringen want daar kwam ik niet bij) ik keek ook onder het parafaan op advies van een vriend van mij, daar kwam ik aardig wat ijs tegen en de arm van de ruitenwisser zat vast gevroren, ik heb 30 sec de stekker van het motortje eruit gehaald maar er kwam geen beweging in.

nu is mijn vraag, zal het motortje kapot zijn? of zal de 25 mah zekering in de motorruimte kapot zijn?

mvg rogier

vincent

is er niet een stang van het mechaniek afgeschoten ?
die kunstof busjes erop kunnen slijten en dan valt een stang los van het mechaniek?
omdat je een bonk hoorde denk ik dat

Rogier

nee dat is het niet denk ik, want als ik de ruitenwissers aan zet hoor je het motortje niet draaien.

Rogier

Morgen gaat mijn auto naar de garage, dan hoor/zie ik meer wat er aan de hand is.

Rogier

vandaag de auto terug gehaald van de garage, de ruitenwisser motor was kapot, totale kosten incl. montage € 365,-

Tedo


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Alleen rw motor kost al 200 plus euro.
En dan heb je hem in de hand.

Stefan

Er wordt 200 euro voor gevraagd... das wat anders.
De echte waarde van een ruitenwisser motor kan natuurlijk nooit 200 euro zijn.
zo'n bijzonder onderdeel is het natuurlijk ook weer niet.
Ze weten het wel te vragen vaak, is mijn ervaring.
Maarja, ook ik kom nog steeds bij de dealer.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

ik kom echt niet bij de dealer, daar zijn de prijzen nog hoger. een buurman vertelde mij dat zijn ouders het zelfde probleem hadden met hun meg 2, zij waren over de 700,- kwijt bij de renault dealer.

Dante

Sloop & een handige maat drukt de prijs ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik heb sommige onderdelen liever nieuw dan dat ik ze 2de hands koop en later blijkt dat die ook kapot is of iets dergelijks. En het moest  snel gefixt worden want mocht het gaan sneeuwen ofzo dan ben ik de sjaak :P

matthew

Citaat van: Rogier op  1 januari 2015, 23:48:53
ik kom echt niet bij de dealer, daar zijn de prijzen nog hoger. een buurman vertelde mij dat zijn ouders het zelfde probleem hadden met hun meg 2, zij waren over de 700,- kwijt bij de renault dealer.

Dan heeft die dealer lekker geteld als het alleen daarvoor was. Want wat jij hebt betaald is zo'n beetje wat ze bij ons ook rekenen volgens mij.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev