Advertenties

Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 27

Gestart door Stefan, 27 december 2014, 19:56:15

Vorige topic - Volgende topic

EdwinS

"nieuw" maar wel met spuitnevel onder de achterkant...... beetje vreemd

coupetje

zit nw kenteken op  schade ,demontage enz auto

Bobo1.6

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Heatzone (Mark)

Bijzonder is het sowieso! Ook omdat hij niet op de originele 16v velgen staat?
De onderkant ziet er wel bizar goed uit voor zijn leeftijd.

Tedo

Uit welke schuur hebben ze die vandaan getrokken? Het nieuwe kenteken duidt op import, dat is niet vreemd. Dat er geen originele velgen onder zitten is dan wel weer raar.
1995, dat is inderdaad echt een van de allereersten.

Fubar (Marcel)

Benjamin Renon

Als alles netjes en goed gedaan is, dan lijkt het me geen probleem?! (Of denk ik verkeerd?)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Fubar (Marcel)

Roadkill (Michiel)

Nou als de afschrijving per kilometer zou worden berekend dan zou dit wel eens de duurste auto ter wereld kunnen zijn..... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Rogier

of alles is wel heel goed schoongemaakt, kan het niet zijn dat er een nieuwe snelheids unit in zit, dat ie daarom zo een lage stand heeft. een import kan je toch niet of nauwelijks controleren. en een megane heeft toch nooit een williams blok gehad?

Bobo1.6

Van wat ik uit een eigen onderzoekje kan maken, is dat dit hier inderdaad geen originele blok in ligt. Een 2.0 16 IDE is het zwaarste blok en die levert maar 140 PK, ik heb een naar gevoel bij de auto die hier verkocht word.

Tedo

Het is de F7R met 150 pk, die werd gewoon standaard geleverd in de Megane I ph. 1. Hetzelfde blok zat in de Clio Williams (maar de Megane heette uiteraard niet zo).
De F5R is de IDE met 140 pk, die alleen in de phase 2 zat van 1999 tot en met 2001.

Dit soort auto's worden gevonden in verlaten dealers , schuren of bij verzamelaars. Of wie weet is de eigenaar kort na aanschaf overleden?
Kortom; het zou best kunnen. Zeker omdat het een import is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev