Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 51

Gestart door Willem, 22 december 2014, 21:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mark

Gaat de laatste tijd lekker met alle projecten.  !-!

Mooie f1 Benjamin.  :P  !-!

Renault Sport

#106
Die Mégane is zeker goed terecht gekomen Alessio! Echt een vet ding. !-! Dikke wielen, plat op de bek en mooi origineel gelaten, op het Renault logo op de motorkap na.

Alessio

Jep als ik het zo bekijk is het origineel beter dan met angel eyes etc.
Maar die wielen zijn wel gek 9j vooraan en 10J achteraan,ik kreeg amper 7J weg onder de megane  :q

mark

Zo dat heeft wat geld gekost,die velgen.  8)7

Maar 10j achter? Met 8.5j zijn de kasten gevult.  :?

mark

Oh ik zie dat ze wel aardig uitsteken.  :D
Die cabrio kan achter niet meer inveren in elk geval.  :D

Alessio

Ja Mark die velgjes zijn niet de goedkoopste en volgens mij zijn het nagel nieuwe  8)7

Hij heeft de kasten gerold,2cm of 3cm vooraan en 3 of 4cm achteraan. Gaat nog wat bijrollen heeft die gezegd  :q

mark

Haha.  Dit zijn rh velgen. Deze hebben denk ik rond de 2000 euro gekost, misschien nog wel meer.  8)7

mark


Alessio

Om specifiek te zijn,Artec's haha maar is bijna of zelfs het zelfde als RH. Ik gok de prijs op en bij de 3000,was de prijs toen ik informeerde voor RH velgen voor men lancer.

Maar zit ondertussen al 5000euro in de wagen heeft die gezegd dus is niet echt op een cent gekeken  :q


YVE5

die velgen zijn 2dehands, komen van mijn op mijn carrossier zijn Clio :)

De megane is knap, maar de foutjes beginnen er her en der al door te komen, wat jammer is, voor een auto die net klaar is :(
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Alessio

Jij hebt de megane al gezien in het echt?
Op de foto's ziet hij er strak uit,in het echt zal ik het normaal pas zien op Racewars  ;)

Roadkill (Michiel)

Mark ziet er goed uit, maar dar zijn toch twingo RS velgen vind dit ook heel netjes staan !
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Mégane RS velgen zijn 5-gaats als ik me niet vergis? Dan zul je met adapters moeten gaan werken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Kan zijn dat gt ook 5 gaats zijn, dan kunnen het dus geen Twingo RS velgen zijn wat er nu onder zitten, maar dan is het een type wat erop lijkt
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev