Advertenties


hoe herken je de uitvoering?

Gestart door minderisbeter, 2 november 2014, 12:29:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

minderisbeter

Hallo allemaal,

Heb onderstaande megane op het oog. Nu heb ik een van de veelgestelde vragen over de megane 1, maar kan het nergens meer terugvinden op het forum. Vanaf wanneer werden de megane's gevoeliger voor electrische storingen? Ik bedoel dan niet de overstap van megane 1 naar 2, maar volgens mij was er ook een wijziging tijdens de megane 1 productie? Is dit te herkennen aan de Renault Radio met bediening aan het stuur of aan iets anders?

alvast bedankt voor het meedenken!!

gaat om deze auto:

http://www.autotrack.nl/tweedehands/renault/megane/12360900

mark

Er komt dan neem ik aan wel een nieuwe dorpel in rechts? En er zit schade aan de achterste deur rechts.

mark29

Ding ziet er behoorlijk uitgeleefd uit.
Dat ie gepoetst is, wil niet zeggen dat het een nette auto is, laat je daardoor niet misleiden.
Ik zou even verder zoeken, een auto kan je altijd nog laten poetsen van binnen en buiten tussen de 75 a 150 euro.
Ding kost bijna 2000 euro, megane station zijn in de handel eerlijk gezegd niet zo gewild, dus een nette kan je voor rond de 1000 a 1250 met gemak vinden.
Vanaf halverwege 1999 kwam de phase 2, zoals deze dus, toen kregen ze ook andere betere sleutels. En de 16 klepper motoren.
Verder zijn het gewoon echt goede autos hoor, mits goed onderhoud, nieuwe modellen bobines en recente distributie is wel vereiste.
Controleer goed de binnenste en buitenste ashoezen, bak olie en dergelijke, die willen wel eens sneuvelen namelijk.

minderisbeter

Bedankt voor de tips!

Weet dat het goedkoper kan en met minder kilometers. Maar was het zoeken een beetje beu na afgelopen zaterdag. Allemaal hadden ze iets, de ene tectyl over het blok heen gespoten, de andere weer een veel te lage km stand vergeleken met de slijtageplekken op het dashboard. Ik ken deze dealer, is in ieder geval te vertrouwen, anders hadden ze hem wel naar de handel doorgeleverd. Denk ik.. blijft altijd een gok natuurlijk. Zal eerst eens gaan kijken hoe de auto er van onder uit ziet.

mark29

Nou ik zag de bekleding vol plekken en vlekken, de vloermatten.
Typisch boodschappen bouw verbouw auto.
Als ik zie hoe netjes een auto na een poetsbeurt word, veranderd dat nog altijd niet de staat van de auto.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev