Advertenties


klets maar raak DEEL 214

Gestart door Dennis Postma, 11 oktober 2014, 19:37:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Karin

Ik wens iedereen ook een hele fijne dagen.

Yorick

Van 'tzelfde mensen!
Prettige en fijne feestdagen, een goed uiteinde toegewenst en een voorspoedig 2015!

Dat de club net zo actief mag blijven als hij nu is, met wellicht nog wat meer in het verschiet  !-! Ik geniet er iig van.

Dennis Postma

Ook van mijn kant iedereen een prettig kerstfeest!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Willem

Ook namens mij, iedereen fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar.  :prut:

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Iedereen alvast de beste wensen voor 2015 (en alle jaren daarna natuurlijk ook ;) )  en dan heb ik meteen nog nieuws; sinds vandaag heeft de Meg een nieuw baasje.... Het deed toch wel even pijn dat ie weg ging. Maar goed rijden deed ik er bijna niet meer mee i.v.m. de brum en koppelen gaat ook nog steeds niet prettig i.v.m. enkel blessure. Voorlopig gaan we kijken hoe het bevalt met nog maar 1 auto (de Twingo), lukt dat dan gaan we volgend jaar of het jaar erop kijken voor een iets grotere (4 (jong)volwassenen en een redelijk grote hond maken een Twingo wel een beetje krap) en is een 2e auto toch misschien handiger dan ga ik waarschijnlijk voor een oldtimer (wat dan weer niet een Renault gaat worden :( )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Jammer, maar begrijpelijke keuze. Het aantal grand tours hier weer met een gedaald.
Benieuwd wat je ervoor in de plaats koopt, want dát er een 2e gaat komen kan ik tussen je regels wel doorlezen.

Roadkill (Michiel)

In principe wil ik gewoon met maar 1 auto verder (financieel gewoon veel prettiger), maar mocht het een oldtimer worden dan waarschijnlijk een S-klasse van rond 86, al heb ik ook een leuke Peugeot 504 coupe met V6 zien staan, of een mooie 6 cylinder Capri (wil ik altijd nog een keer terug) Maar enkel als we het echt niet af kunnen met 1 auto(en 3 brommers), maar als  we verder gaan met 1 auto dan waarschijnlijk wel een maatje groter dan de Twingo (Clio3 trekt dan wel weer heel erg)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Even een nieuwe Mégane in de spotlight gezet.

Van de week mijn set stalen velgen met winterbanden eronder gezet. Dat was ook wel fijn met de sneeuw die bij ons gevallen. Alleen wat automaterialen af moeten gaan om de goede wielbouten te vinden. Uiteindelijk de goede besteld en gisteren alle bouten vervangen.

Hopelijk binnenkort ook wat tijd om te zoeken waarom mijn ruitensproeiers het niet doen. Pompje is al vervangen, slangen naar de sproeiers zijn ook goed. Verwacht dat het iets elektrisch is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark29

hang eens een lamp aan die stekker.
weet je gelijk of het elektrische deel goed is.

Benjamin Renon

Moet ik inderdaad nog eens doen, maar met de kou geen zin in gehad. Als het een beetje mee zit donderdag en anders komt het wel als ik wat meer tijd ervoor heb.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Igoranty

Alvast gelukkig nieuw jaar heren!  :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :prut: :prut: :prut: :prut: :sturen: :sturen: :prut: :prut: :prut: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Yorick


ron2014

Iedereen de allerbeste wensen voor 2015 en dat alle wensen uit mogen komen komend komend jaar.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev