Advertenties


klets maar raak DEEL 214

Gestart door Dennis Postma, 11 oktober 2014, 19:37:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Igoranty

Even een persoonlijke situatie beschrijven: heb eindelijk mijn Propedeuse gehaald voor opleiding Commerciële economie opleiding aan de HvA!
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Yorick

Oké, maar op de foto was hij wel open met roosters. Vandaar..

Igor, congratz! Altied goed  !-!

Willem


Karin

Igor, van harte gefeliciteerd

mark


Dennis Postma


Stefan

Omdat mijn auto bij de garage staat voor een beurt en daar een nachtje moet logeren, heb ik zo'n nieuwe Twingo meegekregen van de dealer.
Apart wagentje moet ik zeggen.
Ik heb wel een redelijk luxe uitvoering meegekregen volgens mij. Ziet er wel leuk uit opzich.
Maar lijkt toch wel erg veel op een Fiat 500 hoor moet ik zeggen.
Interieur ziet er ook erg netjes uit moet ik zeggen.
Rijd opzich prima, maar is natuurlijk niet vooruit te branden voor mijn gevoel, zeker niet in vergelijking met mijn eigen auto. :neen:
Leuke was, dat ik nieuwsgierig was naar hoe dat zat met de motor achterin etc, dus ik de "achterklep" en voorklep open wilde doen om te kijken, maar ik geen idee heb hoe dat gaat.
Krijg ze mooi niet open :neen: 8)7 :D
Ook als ik op de afstandsbediening het knopje indruk, gaat er niks open. :neen:
Vaag, zal wel aan mij liggen. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


Stefan

jawel, maar het is al zo vroeg donker, dat ik dus in het donker een beetje aan het klooien was.
En ik had niet echt veel tijd.
Moet toch niet zo ingewikkeld zijn lijkt me :neen:
Zit ook geen hendeltje links onder het dashboard bijvoorbeeld, om iets te ontgrendelen.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

De opener voor de achterklep zit onder bij de achterbumper. Als je die open hebt moet je nog wat dingen verwijderen dan zie je pas de motor. Voorin zie bar weinig.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Wat benjamin zegd. Is heel handig gemaakt.
Maar als je de motor zou willen zien moet je eerst nog een plaat weg halen

Da Likita

Je ziet vrij weinig hoor. Het leukste van de nieuwe twingo vindt ik het RWD gedeelte.



Voor ons als monteurs is het leuk bij een onderhoud dat mensen dat vaak stampensvol gooien en dus eerst alles kunnen verhuizen voor we eraan kunnen.
In de garage is er al 1 klant die bezig is om er een GSX-R ombouw te realiseren. Althans de plannen zijn er, nu de uitwerking nog.

Foto's volgen, mocht dit ook gedaan worden  ;)

Heatzone (Mark)

Dit wordt toch een hele opgave als je hiervan een d-riem moet vervangen? :P

Gisteren kwam ik er achter dat een of andere **** met ze trekhaak in mijn voorbumper heeft gereden en niet zo zachtjes ook. Resultaat... bumper gescheurd en 5 grote plekken waar de lak eraf is... Natuurlijk geen briefje erbij >:(. De schade zit schuin boven mijn mistlamp. Dan moet je echt beroerd parkeren wil je daar je trekhaak in zetten.

Tedo

Mooi K## Mark!

En een leuk ding die nieuwe Twingo. Heeft dat blokje eigenlijk wel een d-riem? Of is dat ook een ketting geworden?

mark


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev