Advertenties


klets maar raak DEEL 214

Gestart door Dennis Postma, 11 oktober 2014, 19:37:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Goed bezig dennis.

Tedo er zitten veel denkbeeldige optie's op de auto hahahaha

Yorick

Net op het nieuws, er worden in de omgeving Utrecht veel koplampen gestolen, met name van de VW Golf.

De Xenon die erin zit wordt gebruikt voor de wietteelt in de Balkan...
Ben je ook mooi klaar mee.  :whip:

Tedo

Is al langer gaande, een paar jaar terug moesten ze vooral Porsches hebben. Ach, ik heb geen xenon, en een (oude) Megane is niet zo in trek...

Roadkill (Michiel)

Wilde het eerst bij het topic "gezien" zetten maar aangezien het geen Megane was en ik het toch ff kwijt wilde, ik zag hier van de week een Audi TT rijden, ALS 45KM PER UUR AUTO!!!!!.... (ben je imho niet helemaal lekker)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Daar moeten ze maar snel mee stoppen, je kan daar door de snelheid nooit inschatten als een normale auto aan komt rijden en dan toch een 45kmh karretje is.

Dante

Tuurlijk wel. Voorkant heeft geen kentekenplaat & aan de achterzijde zit een geel brommerkentekenplaatje met een 45km/u sticker... :nana:
Hier in de buurt rijdt een omgekeurde Corsa Combo in de rondte ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

Ik vind het ook idioot dat ze dit überhaupt toestaan...

Ondanks de stikker en de missende kentekenplaat aan de voorzijde vind ik het nog steeds erg onduidelijk. In de avond is het moeilijk te zien of je met een tot 45km/u begrensde auto te maken heb... Er rijden namelijk ook van die lelijke Mitsubishi's Phev dingen rond die begrenst zijn tot 45km/u  :x en dat zijn niet echt kleine auto's ofzo  :')

Rogier

#9
Het zou verboden moeten worden.

Want er rijden nog genoeg normale auto's rond zonder een kenteken plaat aan de voor zijde, dan liggen ze op het dashboard.

Maar volgens mij wordt het per volgend jaar aangepast. Degene die het goed gekeurt heeft moeten ze is aanpakken.


Edit : http://www.carblogger.nl/auto-ombouwen-tot-45km-auto/

Roadkill (Michiel)

Ik reed vandaag ook met een 45km/u ding, maar die heeft 2 wielen :D Ben bang dat als het hier btw met het huidige tempo doorgaat dat ik moet gaan kijken voor een opslag ruimte.... Eerder dit jaar een Puchje gekocht voor Mike, leuk als project om hem helemaal op te bouwen, vorige week dus nog maar een puchje gekocht (eerste frame was minder voor het project van Mike, maar zeer geschikt voor wat ik dan weer in gedachte heb), en toen kreeg ik van de week nog een aanbieding waar ik geen nee op kon zeggen, dus vandaag nog een snorbrommertje opgehaald.. ;-) Nadeel is wel dat als mensen nu in de Meg stappen dat ze denken dat ik op 2takt rij :D, maar je schuift de brommers er iig zo in.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Haha ga je een lowrider puch maken Michiel?

Ik kon vandaag weer met een glimlach tanken  :grin:

1.61 euro per liter benzine, had voor 53 euro de tank weer vol.  :D

Benjamin Renon

Ik heb harder kunnen lachen van de week. € 1,449 per liter en ruim 40 liter getankt. (Speel wel een beetje vals door bij onze oosterburen net over de grens te tanken. ;))
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Willem

Bij ons is de goedkoopste die ik gezien heb €1,585  Y

Rogier

hier is het bij de Makro ook 1,58 en ik heb 2 weken geleden ook getankt bij ons buurland Duitsland, daar tankte ik toen voor 1,48 toen was het hier in het dorp 1,72.
Het is dat ik nu geen tijd had om naar Duitsland te rijden dus heb ik nu de auto volgetankt in NL, ik merk wel dat ik met de Duitse benzine langer rij dan de Shell

Als ik naar moet werken en de tank is leeg dan rijd ik met de auto naar mijn werk i.p.v met de trein, dan kan ik even door rijden naar Duitsland ik werk zo'n 5 a 10 min van de Duitse grens af :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev