Advertenties


H11 mistlamp past niet

Gestart door Rogier, 8 oktober 2014, 11:24:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Goedenmorgen allemaal,

Ik heb onlangs een set led mistlampen gekocht via het internet, alleen nu wilde ik ze monteren (zoals tedo het zei) via de wielkast alleen nu kwam ik er achter dat de lamp niet paste op de stekker van renault. Voor dat ik weer een nieuwe ga bestellen zit ik met de vraag, hoeveel verschillende H11 aansluitingen zijn der?

Ik dacht natuurlijk zelf te makkelijk H11 is H11 naar mijn mening.

Hopelijk hebben jullie het antwoord.

meganewal

hoi er is maar een soort h11 aansluiting moet passen

Tedo

Ik denk dat je de stekker 180 graden moet draaien. Ze passen maar op een manier vanwege een klikverbinding en de vorm van de stekker. Toevallig heb ik hier een kabel liggen zoals gebruikt voor de mistlampen van jouw auto, en een H11 lamp:



Links de stekker, rechts de lamp. Ziet de lampstekker er bij jou anders uit, dan past het niet.

Rogier

Ik zal morgen is een foto maken en uploaden, bij mij staan de stekker punten in de lamp iets verder uit elkaar.

Tedo

Toch raar dat het niet past. H11 is H11. Welk merk is het? Ik heb zelf Osram en Philips, maar in mijn sedan zitten nu zelfs LED H11's uit het verre oosten. ;) Past allemaal gewoon.

Rogier

De Led lamp die ik heb komen uit china.

dit is hem:


Tedo

Nee, da's geen H11 maar een HB3.  8)7

Rogier

Wat is een HB3 dan? Ik zocht op een H11 lamp

Rogier

het is inderdaad een HB3 led lamp ( al weet ik  het verschil niet ) zo zie je maar dat wanneer je iets in onwetendheid besteld dat je nog wel is de verkeerde dingen besteld. Weer een les voor de volgende keer.

Tedo

HB3 had ik als dimlichten in mijn Clio II.  ;)

Rogier

Okey, is dit pas te maken ?

Tedo

Nee, die had dat standaard.  Y

Ik zou gewoon elders de juiste H11 lampen bestellen. Overigens zijn die ledlampen in je mistlichten eerder dagrijverlichting dan verstralers.

Rogier

Ik hou het voorlopig wel bij zoals het is. Zo vaak heb ik mijn mistlampen toch niet aan :P

Thanks voor de info !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev