Advertenties


Schijfremmen

Gestart door Remco_B, 22 juni 2005, 13:17:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Remco_B

Binnenkort ff m'n schijffies vervangen.

Wat vinden jullie fijne schijremmen?? en wat kosten ze ongeveer??

kdntuner

ALs je de originele van renault steekt kost het je 250 euro.
Dat zijn de schijven de remblokken en de het werk.
Heb ik vorige week laten doen.

Birt

automat 220 euro incl alles. merk brembo.

remt super, wel veel stof eerste 2000 km. nu minder. zitten er nu iets van 3500 km onder.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Timo Zuiderduin

Citaat van: Birt op 24 juni 2005, 13:06:17
automat 220 euro incl alles. merk brembo.

remt super, wel veel stof eerste 2000 km. nu minder. zitten er nu iets van 3500 km onder.

heb jij aandelen automat emmen?? :)

Birt

nee, maar wel erg goeie ervaring mee. helaas eerst naar slechte ervaringen met andere garages :-[, maar wou maar zeggen dat automat een tuning vriendelijke medewerkers hebben. die hier in emmen is ook renault tuner. hij heb een clio. een erg strakke :D. vandaar dat ik daar graag komen mag. als de centen nu net zo hard opschieten dan kan ik verder tunen.  ;)
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Timo Zuiderduin

Just joking,.. ik ben het met je eens dat als je eenmaal een goede garage gevonden hebt dat je daar graag mensen van op de hoogte brengt!

Ik zit zelf bij een garage die op zich niet veel tuning-ervaring hebben maar die gasten vinden het geweldig als ik weer eens langskom voor een aanpassing. met deze wagen nog niet echt veel gehad maar met mijn Tigra'tje kwam ik daar regelmatig om aanpassingen te laten doen. die zijn blij dat ze eens wat anders kunnen doen dan alleen maar het standaard onderhoud (hun zijn subaru en ssang yong dealer) en er komen voornamelijk mensen van boven de 40 hun auto's daar kopen. en omdat ze het leuk vinden om te doen leveren ze (tot nu toe) altijd hele goede kwaliteit voor goede prijzen.

Birt

En een fijn en betrouwbaar adres wil iedereen...

dat was even een uitstapje...

back to topic (lijkt mij ;))
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Remco_B

Denk dat het EBC schijffies gaan worden met Greenstuff blokken. Montage doe ik zelf. Kosten ron de 350 compleet. Heb je wel de gegroegde EBC schijven, de standaard schijven zijn 35 eu per stuk.

Remco_B

Het is toch geen EBC en Greenstuff geworden maar Brembo en DS2500 remblokken. Ze worden binnenkort bij MCC Sport erop gezet :-)

Timo Zuiderduin

Citaat van: Remco_B op 19 augustus 2005, 17:21:31
Het is toch geen EBC en Greenstuff geworden maar Brembo en DS2500 remblokken. Ze worden binnenkort bij MCC Sport erop gezet :-)

smart choice,.. wat ik begrijp van de vele verhalen zijn de greenstuff blokkies niet de beste die je kan krijgen,. minder last van remstof dat wel,.. maar de remkracht wordt minder en das toch iets belangrijker dan een keertje extra je velgen poetsen lijkt mij!!

LVD

Zorg wel dat je met die Ferodo blokken je velgen bijhoudt.. ik heb ze ook ooit gehad, meerdere malen zelfs, maar die remstof vreet aardig in het alu van je velgen..

Paul

Citaat van: Remko de W. op 20 augustus 2005, 07:39:47
Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 19 augustus 2005, 17:30:22
Citaat van: Remco_B op 19 augustus 2005, 17:21:31
Het is toch geen EBC en Greenstuff geworden maar Brembo en DS2500 remblokken. Ze worden binnenkort bij MCC Sport erop gezet :-)

smart choice,.. wat ik begrijp van de vele verhalen zijn de greenstuff blokkies niet de beste die je kan krijgen,. minder last van remstof dat wel,.. maar de remkracht wordt minder en das toch iets belangrijker dan een keertje extra je velgen poetsen lijkt mij!!

ik ben dit niet met je eens,
en heb goede ervaringen met de ebc+greenstuff... ;)

Toch zijn er mensen die ze willen hebben ;) O0
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Timo Zuiderduin

Citaat van: Remko de W. op 20 augustus 2005, 07:39:47
Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 19 augustus 2005, 17:30:22
Citaat van: Remco_B op 19 augustus 2005, 17:21:31
Het is toch geen EBC en Greenstuff geworden maar Brembo en DS2500 remblokken. Ze worden binnenkort bij MCC Sport erop gezet :-)

smart choice,.. wat ik begrijp van de vele verhalen zijn de greenstuff blokkies niet de beste die je kan krijgen,. minder last van remstof dat wel,.. maar de remkracht wordt minder en das toch iets belangrijker dan een keertje extra je velgen poetsen lijkt mij!!

ik ben dit niet met je eens,
en heb goede ervaringen met de ebc+greenstuff... ;)

is alleen maar wat ik heb opgevangen,.. ik heb zelf gewoon de renault remblokken en laat ze gewoon door garage vervangen,..
maar die ervaringen komen van mensen met auto's die wat hogere PK's hebben dan de Megane's en dus vooral op zoek zijjn naar remmen die goed werken en niet degenen die het minste rommel achterlaten.

ook heb ik al van veel mensen gehoord dat de EBC's vrij snel kapot gaan.

nogmaals,.. ik heb dit alleen maar van horen zeggen en heb het niet ervaringsgewijs ondervonden!!
maar ik vind het wel opvallend te horen dat veel mensen dezelfde mening delen wat betreft EBC.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev